Amazon Prime

Eindelijk eens begonnen aan s4 van the boys. Amai wat een eye sore is starlight geworden. Het haalt me soms wel uit de vibe van de serie.
ik kan me amper voorstellen wat er in Erin Moriarty haar hoofd is omgegaan. Die was van zichzelf zooooo cute en waarom die dan met cosmetic surgery begonnen it it boggles the mind!
Moet een psychologisch probleem geweest zijn denk ik, maar zo zonde.
En die was 28 toen ze dit deed.

87089249-0-image-a-32_1720475734799.jpg

Erin-Moriarty-Before-and-After-Plastic-Surgery.webp

Ja dit is echt om medelijden mee te hebben. Is het voorbeeld van hoe fout een zelfbeeld soms kan zijn.

Echt zonde

Dat zijn dan ook wel shots die tabloids gretig naar voor schuiven die haar er zo slecht mogelijk laten uitzien en constant vrouwen analyseren en praktisch aanvallen op hun looks. Als je de serie hebt gezien weet je dat ze er lang niet zo slecht uitziet. Smaken verschillen en misschien koos ze hier vrij voor omdat ze het effectief mooier vindt. In ieder geval, als ze vroeger al last gehad zou hebben van haar zelfbeeld dan zal dat nu iedereen openlijk op haar uiterlijk ligt te bashen zeker niet beteren, in tegendeel.

01j2fdq7rn4wszt62sms.jpg

Om dan te zeggen dat dit je uit de vibe van de serie haalt terwijl bijvoorbeeld Mother's Milk er evengoed helemaal anders uitziet dan in het begin van de serie vind ik toch lichtjes overdreven.

Ik volg hier DaFreak nu wel. Ja ze heeft chirurgie ondergaan, maar ik vind dat serieus opgeblazen op het internet, meestal vergezeld door "vergelijkende" foto's zoals hierboven waar er ook een groot leeftijdsverschil en verschil in belichten en make up mee gemoeid is.

Anyway, sinds relatief recent ook op Prime: Grimm. Dat heeft nog ooit op Ka2, 2BE of wat het ook was gespeeld. Geen monumentale serie, maar kijkt best wel leuk weg voor wie van wat lichte fantasy houdt.

Ik ben bijna klaar nu met seizoen 4, en ik volg Nineshots. Ik was echt geregeld afgeleid door het verschil in uiterlijk van Starlight en MM tegenover vroeger. Vooral in de eerste afleveringen (logischerwijze). De acteur die MM speelt, OK die is gewoon wat afgevallen, goed voor hem. Maar Erin Moriarty... ik ga het nooit begrijpen vrees ik (plastische chirurgie). Doodzonde.

Hmm, ik heb quasi alle seizoenen na elkaar gezien (1,2,3, en dan pauze tot 4 er was) en hier niks van gemerkt, dus zo opvallend zal het niet geweest zijn?

Hmm, ik heb quasi alle seizoenen na elkaar gezien (1,2,3, en dan pauze tot 4 er was) en hier niks van gemerkt, dus zo opvallend zal het niet geweest zijn?
Of jij hebt een slecht opmerkingsvermogen (no offence)? :unsure:

Maar serieus, sommigen zal het opvallen, anderen niet. 🤷‍♂️ Het is wat het is. Leuk voor jou dat je er niks van gemerkt heb, ik had het zelf liever ook niet opgemerkt!

Over de serie zelf dan:
Ik moet nog twee afleveringen bekijken, en het blijft wel een sterke serie, maar je voelt toch dat het een beetje 'op' geraakt. Hopelijk wordt seizoen 5 niet 'het seizoen te veel' en kunnen ze afluiten on a high note.

Ik vind de metamorfose van MM veel opvallender. Ik dacht zelfs eerst dat het een andere acteur was... Bij MM verandert daardoor toch de vibe van het personage voor mij.

Bij Starlight heb ik dat minder. De foto's die circuleren zijn inderdaad zo wel op zo'n manier voorgesteld om het verschil maximaal aan te tonen en gaan voor maximale drama.

Feit blijft wel dat het erg jammer is dat jonge, mooie mensen toch in die 'val' (want dat is het voor mij toch wel in dit geval) van plastische chirurgie trappen. Het is erg jammer dat zij blijkbaar de behoefte voelde om dat te laten doen. Iedereen baas over zijn/haar eigen lichaam natuurlijk, maar toch... Ik vrees dat er bij het publiek weinig of geen mensen het gevoel gaan hebben dat het een 'verbetering' is en in die zin vrees ik ook dat het eerder schadelijk is voor haar verdere carrière.

Dat Erian Moriarty vanalles heeft laten veranderen valt echt wel hard op. Zonder dat ik er iets van gelezen had heb ik haar naam gegoogled met plastic surgery erbij. Jammer want ik vond het echt wel een knappe in het begin.

MM was me niet opgevallen :shy:

Wat mij eerder stoort bij MM is dat trekje dat hij heeft met zijn mond als hij praat. Die zijn mond trekt altijd scheef volledig. Eenmaal je het ziet, you cannot unsee it.

ik kan me amper voorstellen wat er in Erin Moriarty haar hoofd is omgegaan. Die was van zichzelf zooooo cute en waarom die dan met cosmetic surgery begonnen it it boggles the mind!
Moet een psychologisch probleem geweest zijn denk ik, maar zo zonde.
En die was 28 toen ze dit deed.

87089249-0-image-a-32_1720475734799.jpg

Erin-Moriarty-Before-and-After-Plastic-Surgery.webp
Sommige mensen zouden ze toch beter beschermen tegen zichzelf. Dat was echt een knappe, maar nu ...
Precies een drugsverslaafde op die laatste foto (geen idee of het effectief zo is, zou me ook niet verbazen)

Net zoals dat sommige mensen helemaal overboard kunnen gaan met tattoos. éénmaal ze er mee beginnen is dan het hek van de dam.

Ik vind de metamorfose van MM veel opvallender. Ik dacht zelfs eerst dat het een andere acteur was... Bij MM verandert daardoor toch de vibe van het personage voor mij.

Bij Starlight heb ik dat minder. De foto's die circuleren zijn inderdaad zo wel op zo'n manier voorgesteld om het verschil maximaal aan te tonen en gaan voor maximale drama.

Feit blijft wel dat het erg jammer is dat jonge, mooie mensen toch in die 'val' (want dat is het voor mij toch wel in dit geval) van plastische chirurgie trappen. Het is erg jammer dat zij blijkbaar de behoefte voelde om dat te laten doen. Iedereen baas over zijn/haar eigen lichaam natuurlijk, maar toch... Ik vrees dat er bij het publiek weinig of geen mensen het gevoel gaan hebben dat het een 'verbetering' is en in die zin vrees ik ook dat het eerder schadelijk is voor haar verdere carrière.
Het viel me bij beide acteurs toch fel op. Bij het eerste shot van MM heb ik effectief gepauzeerd om na te gaan of die recast was, bij Starlight overvalt me soms een soort uncanny valley gevoel. Je weet en ziet dat het nog dezelfde actrice is, maar er voelt iets niet juist. Ik snap wel dat mensen dat uit de serie haalt.

Mij sprak het ook niet meer aan, niet per sé omwille van het uiterlijk. Maar omdat sommige karakters au fond ook helemaal anders zijn, met de typische hollywood propaganda in het achterhoofd. Ach, ze hebben een goeie run gehad en na drie seizoenen zitten de verhaallijnen ook wat vast.

Nog nooit zoveel moeite gehad om iets te bekijken. Gutwrenching.

Bij mother Milk had ik direct iets van damn de boys managen heeft een zware aanslag gehad op zijn gezondheid. Dus voor mij ging dat eigenlijk perfect in het verhaal op. Zie ook zijn paniek aanvallen.

Ik heb vandaag via Proximus een mail gekregen dat ik 6 maanden lang gratis Amazon Prime krijg.
Ik heb al een Prime account.
Ik wil de films en series die ik gezien heb overnemen naar de nieuwe abonnement. Ook de producten die ik heb aangeschaft waar er nog op garantie op zit, wil ik behouden? En kan ik na 6 maanden terug naar mijn huidige abonnement?
Weet er iemand hoe ik dit best aanpak?

Ik heb vandaag via Proximus een mail gekregen dat ik 6 maanden lang gratis Amazon Prime krijg.
Ik heb al een Prime account.
Ik wil de films en series die ik gezien heb overnemen naar de nieuwe abonnement. Ook de producten die ik heb aangeschaft waar er nog op garantie op zit, wil ik behouden? En kan ik na 6 maanden terug naar mijn huidige abonnement?
Weet er iemand hoe ik dit best aanpak?
Krijg je dan een code om de 6 maanden gratis te activeren? Zo ja, zou ik die code gewoon invoeren terwijl je ingelogd bent in Amazon Prime (is waarschijnlijk het gemakkelijkst in een browser).

Krijg je dan een code om de 6 maanden gratis te activeren? Zo ja, zou ik die code gewoon invoeren terwijl je ingelogd bent in Amazon Prime (is waarschijnlijk het gemakkelijkst in een browser).
Ik zie nu dat het aanbod geldig is voor nieuwe klanten.
Ik denk dat ik mijn huidige prime abonnement ga stopzetten en dan een nieuwe opstarten met een nieuwe mail adres. Ik wacht nog even tot blackfriday voorbij is.
Vanaf juni ga ik dan terug naar mijn oude account.

Those About to Die uitgekeken. Niet slecht, zeker niet. Al was de climax niet op't einde van't seizoen te zien, vond ik, maar eerder net over de helft. Wel zeer expliciet allemaal. :crazy:

Terug
Bovenaan