Amazon Prime

Those about to die is toch geen tweede HBO's Rome. Eerste aflevering is oké, maar ik voel het toch (nog?) niet.
Zit aan aflevering 6 en we vinden het niet slecht, alleszins beter dan de zoveelste re-run van de Kampioenen nu dat het op tv komkommertijd is :)

Ondertitels worden plots niets meer weergegeven op Prime... Nog iemand die dit probleem heeft, of een oplossing? Ik kijk via de LG tv app. De app verwijderen en opnieuw installeren bracht helaas geen zoden aan de dijk.

Laatst bewerkt:
Ondertitels worden plots niets meer weergegeven op Prime... Nog iemand die dit probleem heeft, of een oplossing? Ik kijk via de LG tv app. De app verwijderen en opnieuw installeren bracht helaas geen zoden aan de dijk.
En ik dacht dat ik de enige was met dit probleem.
Als ik het voor heb, stop ik meestal even met Prime te kijken, na een half uurtje heb ik terug ondertiteling.
Fantastische app, toch 🤭 ?

Prime doet weer prime stuff :(
Pokemon trainer tour vandaag toegevoegd, documentaire over mensen die tcg beginnen spelen, waarom ze begonnen zijn, coaching krijgen, ...
Zeer interessante reeks voor mij denk ik (speelde zelf op hoog niveau) maar enkel franse audio dub beschikbaar vr ons, originele engels niet beschikbaar en niks van subs. Toch legit teleurgesteld hierdoor.

Prime doet weer prime stuff :(
Pokemon trainer tour vandaag toegevoegd, documentaire over mensen die tcg beginnen spelen, waarom ze begonnen zijn, coaching krijgen, ...
Zeer interessante reeks voor mij denk ik (speelde zelf op hoog niveau) maar enkel franse audio dub beschikbaar vr ons, originele engels niet beschikbaar en niks van subs. Toch legit teleurgesteld hierdoor.

Dat en de prijs reflecteert exact welke waarde wij als markt hebben voor Amazon. De bare minimum.

Net S1 en S2 van Outer Range gezien, toch wel schande van dit te cancellen. Productiegewijs bioscoopniveau met momenten: acteren was van zeer hoog niveau, visueel was het zeer strak en top. Coen brothers, True Detective, Dark invloeden ....
Geld nodig voor Rings of power zeker als ik die trailer zag ...

Laatst bewerkt:
Net S1 en S2 van Outer Range gezien, toch wel schande van dit te cancellen. Productiegewijs bioscoopniveau met momenten: acteren was van zeer hoog niveau, visueel was het zeer strak en top. Coen brothers, True Detective, Dark invloeden ....
Geld nodig voor Rings of power zeker als ik die trailer zag ...

Ben er momenteel ook mee bezig. Echt na twee eps kregen we te horen dat het gecancelled was, dus we zetten nu wel door. Ik ben alleszins fan!

Wat ik nu maar pas ontdekt heb (mssn staat het hier ook al ergens):

Als er bij films of series UHD/HDR beschikbaarheid staat, wil dat niet automatisch zeggen dat je die kwaliteit hebt met het 'standaard' abo. Die info verwijst naar welke kwaliteit Prime KAN aanbieden. Dus mogelijks is dat alleen beschikbaar bij het huren/kopen van de content in UHD/HDR.

Net zelf ervaren met Edge of Tomorrow (topfilm die ik al meermaals gezien heb). Ik dacht: leuk, in 4K en HDR op Prime. Wrong! Zowel op m'n tv (google tv) als op PS5 bleef de beeldkwaliteit plakken op HD. Puur om het te testen, en omdat ik hem wel eens in HDR wou zien, heb ik dan de 'huur' toeslag betaald voor UHD/HDR. En jawel, dan kreeg ik ook pas die vermelde kwaliteit.

Nogal shady business als je het mij vraagt. Ook al kost het abo maar 3€, hierover moeten ze toch duidelijker communiceren lijkt me.

Series/films van Prime zelf lijken me wel in de hoogste kwaliteit te zijn. Bij The Boys bvb was dat in orde.

Laatst bewerkt:
Absoluut niet de beste detectivereeks imo (motieven voor de moorden zijn vaak absurd, nevenrollen zijn vaak slecht geacteerd) en daarom vond ik er eerst ook niks aan, maar uiteindelijk ben ik het toch beginnen waarderen door vooral hijzelf: The Mentalist.

Met dank aan mijn vriend. :unsure:

Nog iemand een tip qua crime op Amazon Prime? (Hehe, dat rijmt)

Absoluut niet de beste detectivereeks imo (motieven voor de moorden zijn vaak absurd, nevenrollen zijn vaak slecht geacteerd) en daarom vond ik er eerst ook niks aan, maar uiteindelijk ben ik het toch beginnen waarderen door vooral hijzelf: The Mentalist.

Met dank aan mijn vriend. :unsure:

Nog iemand een tip qua crime op Amazon Prime? (Hehe, dat rijmt)

Mentalist vond ik eigenlijk ook nog wel ok. Al zijn er zeer zeker betere series, maar als je het nog nooit gezien hebt is het een leuke serie, zeker voor 3€/maand. Vond ik. Maar het is vooral door zoals je zelf zegt Jane en de interactie met hem en de nevenrollen dat het vermakelijk is.

1) monk (moet het wel een kans geven).
2) bones ? Al is het niet echte crime, maar als je mentalist crime vindt lijkt dit mij er ook wel in te vallen
3) Grimm? gelijkaardig als bones, al is Grimm nog altijd 1 van mijn favorietjes. Maar ik ben een sucker voor Fantasy
4) Fringe, al is het beperkter.
Dit zijn voor mij zo wat de twijfel gevalletjes of het wel echt crime is, zoals dit ook geld voor the mentalist.

Voor de rest :

1) Bosch
2) Bosch Legacy
3) Goliath (of reus)
4) Rizzoli & Isles
5) Sherlock (al staan ook de films van sherlock holmes erop)
6) Law and Order (al vond ik dat wat minder)
7) The shield (vond ik wel ok)
8) Chicago PD (maar veel minder als de 1, 2 en 3 vond ik, al valt het nog altijd wel mee)
9) Veronica Mars : al twijfel ik en is het ook een beetje nostalgie die dit toevoegt hier.
10) Cold case

Deze is geen Crime, maar zou ik toch ook een kans geven :

Sons of Anarchy
House MD
Firefly
Boston Justice (of boston legal : altijd zeer goed gevonden)

Het is eigenlijk serieus impressionant welke opties er zijn voor 3€.

The Boys beginnen kijken nadat het wat op mijn radar was gekomen door het gedoe dat de serie te politiek werd in S4.
Ik zit nu aan S3, en heb het gevoel dat de serie vanaf het begin al één grote satire is op rechts amerika en dan vooral trumpisme. Ik vraag me af hoever ze het wel gaan drijven dat dat sommige mensen pas begint op te vallen vanaf S4. Homelander die letterlijk met MAGA petje rondloopt ofzo?

Nog iemand die Prime bekijkt op een LG TV ? Ik heb regelmatig het probleem bij het opstarten, dat de app blijft draaien, maar niets kan vinden, om na een lange tijd te zeggen dat er een fout is. En als die werkt, zijn soms de ondertiteling weg en kan je ze ook niet selecteren.
Begint vervelend te worden, je bekijkt een film en je zet halverwege de film, de tv af, om ‘‘s avonds verder te kijken. Blijft de app maar draaien en kan niets vinden.
De TV heeft de laatste update.
Het enige dat blijkt te werken is, dat ik de stekker van de tv uittrek, zo dat die een reset doet. Maar na een tijdje heb ik weer hetzelfde probleem.

Klinkt vreemd. Ik heb een LG CX. De enige problemen die ik had met (niet alleen) de prime-app waren verbindingsproblemen die als oorzaak hadden een onstabiele draadverbinding en het constant switchen naar een te zwakke draadloze verbinding.
Maar voor wat ik van je lees, vrees ik dat het iets anders gaat zijn.

Terug
Bovenaan