Kzou zeggen zelf kijken en niet nr persoonlijke meningen van reviewers zitten staren.Krijgt voorlopig maar een matige score.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kzou zeggen zelf kijken en niet nr persoonlijke meningen van reviewers zitten staren.Krijgt voorlopig maar een matige score.
![]()
Heb je gelijk in maar het is voor mij een maatstaf of ik er tijd wil in steken of niet. Er zijn genoeg andere series met hogere scores die ik nog wil zien.Kzou zeggen zelf kijken en niet nr persoonlijke meningen van reviewers zitten staren.
Zit aan aflevering 6 en we vinden het niet slecht, alleszins beter dan de zoveelste re-run van de Kampioenen nu dat het op tv komkommertijd isThose about to die is toch geen tweede HBO's Rome. Eerste aflevering is oké, maar ik voel het toch (nog?) niet.

Het valt inderdaad nog wel mee en het is boeiend genoeg om te blijven volgen.Zit aan aflevering 6 en we vinden het niet slecht, alleszins beter dan de zoveelste re-run van de Kampioenen nu dat het op tv komkommertijd is![]()
En ik dacht dat ik de enige was met dit probleem.Ondertitels worden plots niets meer weergegeven op Prime... Nog iemand die dit probleem heeft, of een oplossing? Ik kijk via de LG tv app. De app verwijderen en opnieuw installeren bracht helaas geen zoden aan de dijk.
?Gisteren bleek het issue inderdaad ineens opgelost.En ik dacht dat ik de enige was met dit probleem.
Als ik het voor heb, stop ik meestal even met Prime te kijken, na een half uurtje heb ik terug ondertiteling.
Fantastische app, toch?

Prime doet weer prime stuff
Pokemon trainer tour vandaag toegevoegd, documentaire over mensen die tcg beginnen spelen, waarom ze begonnen zijn, coaching krijgen, ...
Zeer interessante reeks voor mij denk ik (speelde zelf op hoog niveau) maar enkel franse audio dub beschikbaar vr ons, originele engels niet beschikbaar en niks van subs. Toch legit teleurgesteld hierdoor.
Net S1 en S2 van Outer Range gezien, toch wel schande van dit te cancellen. Productiegewijs bioscoopniveau met momenten: acteren was van zeer hoog niveau, visueel was het zeer strak en top. Coen brothers, True Detective, Dark invloeden ....
Geld nodig voor Rings of power zeker als ik die trailer zag ...
Absoluut niet de beste detectivereeks imo (motieven voor de moorden zijn vaak absurd, nevenrollen zijn vaak slecht geacteerd) en daarom vond ik er eerst ook niks aan, maar uiteindelijk ben ik het toch beginnen waarderen door vooral hijzelf: The Mentalist.
Met dank aan mijn vriend.![]()
Nog iemand een tip qua crime op Amazon Prime? (Hehe, dat rijmt)
Same. Het blijft allemaal wat te lang aanslepen. Generation V voelde stukken frisser aan.Oei, hopelijk toch het laatste. De reeks was echt fantastisch begonnen maar seizoen 4 was toch wel heel wat minder voor mij.