Amazon Prime

Nog iemand die Prime bekijkt op een LG TV ? Ik heb regelmatig het probleem bij het opstarten, dat de app blijft draaien, maar niets kan vinden, om na een lange tijd te zeggen dat er een fout is. En als die werkt, zijn soms de ondertiteling weg en kan je ze ook niet selecteren.
Begint vervelend te worden, je bekijkt een film en je zet halverwege de film, de tv af, om ‘‘s avonds verder te kijken. Blijft de app maar draaien en kan niets vinden.
De TV heeft de laatste update.
Het enige dat blijkt te werken is, dat ik de stekker van de tv uittrek, zo dat die een reset doet. Maar na een tijdje heb ik weer hetzelfde probleem.
ik heb dit ook op mijn LG, maar tegelijk ook met Disney hoor

Nog iemand die Prime bekijkt op een LG TV ? Ik heb regelmatig het probleem bij het opstarten, dat de app blijft draaien, maar niets kan vinden, om na een lange tijd te zeggen dat er een fout is. En als die werkt, zijn soms de ondertiteling weg en kan je ze ook niet selecteren.
Begint vervelend te worden, je bekijkt een film en je zet halverwege de film, de tv af, om ‘‘s avonds verder te kijken. Blijft de app maar draaien en kan niets vinden.
De TV heeft de laatste update.
Het enige dat blijkt te werken is, dat ik de stekker van de tv uittrek, zo dat die een reset doet. Maar na een tijdje heb ik weer hetzelfde probleem.
Idem op mijn LG, ik verwijder en herinstalleer dan de app en is het weer voor een paar weken goed.
Ik wist zelfs niet dat er na een lange tijd een foutmelding zou komen, geen geduld voor :)

Heb ik ook altijd als ik de app niet afsluit. Met bv netflix kan ik gewoon de TV afleggen geen probleem. Bij Prime eerst de app afsluiten en dan pas TV afleggen of de volgende keer weigert de app op te starten. Dan moet ik de stekker van de TV uittrekken om alles weer te laten heropstarten en dan werkt het weer.

LG C7 hier.

Ik heb hier even in de thread zitten zoeken, maar niets gevonden. Ik zou het dataverbruik/downloadkwaliteit van de prime app op mijn smart tv willen controleren maar kan dit dus nergens vinden. (Philips)

De instellingen van de app zij redelijk beperkt en hier vind ik dit niet in terug.

NYPD blue toegevoegd in de lijst van series die je kan kijken ( 12 seizoenen).

Mooi, stond altijd al op mijn lijstje om het eens te bekijken. Had het namelijk nog nooit gezien, maar wel al tegengekomen dat het een deftige serie is.

Net de laatste aflevering van The Grand Tour gezien.

Spijtig dat het gedaan is.

Meer dan 20 jaar naar gekeken.
Same.

Ik werd er zelf ook emotioneel van.

Alle afleveringen van Top Gear + Grand Tour gezien gedurende al die jaren. Hebben mij ontelbare uren plezier bezorgd.

Ik ga het oprecht missen

Same.

Ik werd er zelf ook emotioneel van.

Alle afleveringen van Top Gear + Grand Tour gezien gedurende al die jaren. Hebben mij ontelbare uren plezier bezorgd.

Ik ga het oprecht missen
Wees gerust, clarkson blijft zijne farm hebben! Dus we zullen vaak "powaaargh" horen als hij met zijn tractor rondrijdt.

Heb prime nu sinds een maand en ook dat Fear pakket erbij genomen.
Algemeen vind ik het toch bedroevend qua kwaliteit van films, veel low budget films met verschrikkelijke acteerprestaties.

Moet ge toch serieus zoeken precies 😬
Ik neem het vooral voor de series. Veel nostalgische series die ik niet erg vind om regelmatig nog eens te kijken. Bones, monk, castle (nu wel niet), boston legal, stargate, house MD, ... aangevuld met de eigen series.

Voor 3€ ook al zijn de films beperkt is het mij het wel waard. Zeker wegens de extra gratis levering die gedekt is en wordt.

Prime is ne zalige deal. Alle top series zijn hier al meermaals gepost, je moet de thread maar eens doorkijken.
The Boys, The Expanse, LotR, Good Omens, Fallout, Mrs. Maisel, Upload (guilty pleasure, I know), Jack Ryan, Reacher, Gen V, Mr & Mrs Smith, The Continental, James May zijn avonturen & de andere Grand Tour content.

Hoe je daar allemaal niet tevreden mee kan zijn ik weet het niet hor. :)

Prime is ne zalige deal. Alle top series zijn hier al meermaals gepost, je moet de thread maar eens doorkijken.
The Boys, The Expanse, LotR, Good Omens, Fallout, Mrs. Maisel, Upload (guilty pleasure, I know), Jack Ryan, Reacher, Gen V, Mr & Mrs Smith, The Continental, James May zijn avonturen & de andere Grand Tour content.

Hoe je daar allemaal niet tevreden mee kan zijn ik weet het niet hor. :)

Wij betalen hier in ons land het minste, maar dat is vooral omdat Amazon er hier geen moeite in Prime Video wil steken. Tuurlijk, de originals hebben we grotendeels, maar verder is Prime Video hier een schim van wat ze in het buitenland heeft. Zelfs Nederland heeft veel meer recente films. Wat wij wel hebben is een ontzagwekkende sloot aan c-films in het genre van een meth gator en belachelijk veel Frans gedubte brol.

Wij betalen hier in ons land het minste, maar dat is vooral omdat Amazon er hier geen moeite in Prime Video wil steken. Tuurlijk, de originals hebben we grotendeels, maar verder is Prime Video hier een schim van wat ze in het buitenland heeft. Zelfs Nederland heeft veel meer recente films. Wat wij wel hebben is een ontzagwekkende sloot aan c-films in het genre van een meth gator en belachelijk veel Frans gedubte brol.

Kan zijn, heb het nog niet gemerkt, voor films buiten één keer met Bohemian Rhapsody maar dan ga ik naar Netflix en fmovies.

Maar dan nog is het drazy value for money vind ik. De leverkost alleen al bij Amazon als je iets koopt is de 48€/jaar al waard ook al bestel je niet veel. En de original content is groot en DIK de moeite. En qua C films moet je maar naar Disney+ gaan, wat een varkenstroch-goot bagger is me dat.

Stond Battlestar Galactica ook niet op Prime? Samen met de Bond films en de Bourne films?

Battlestar galactica, largo winch, rizzoli and isles,... etc het is en blijft gewoon voor oudere, maar niet bejaarde series, een zeer goede dienst. En een beter dan DVD kwaliteit en handiger dan blu rays wisselen als je aan het bingen bent. Ook handiger om te weten waar je bent gestopt met kijken :p.

Eindelijk eens begonnen aan s4 van the boys. Amai wat een eye sore is starlight geworden. Het haalt me soms wel uit de vibe van de serie.

Terug
Bovenaan