parabellum
Well-known member
Ik blijf sceptisch over die gelletjes. Zelfs voor een halve marathon gebruik ik die niet, laat staan voor kortere afstanden. Heb toch echt het gevoel dat de limiterende factor om sneller te lopen de inspanning en de hartslag is en niet een gebrek aan energie.
Enfin, voor sommige mensen zal het noodzakelijk zijn. Maar ik ben echt ongevoelig aan fenomenen als hongerklop of suikerdip. Dertig kilometer lopen in de Ardennen op een nuchtere maag, no problem. Dus ik zit waarschijnlijk wel op het ene uiteinde van een spectrum.
Enfin, voor sommige mensen zal het noodzakelijk zijn. Maar ik ben echt ongevoelig aan fenomenen als hongerklop of suikerdip. Dertig kilometer lopen in de Ardennen op een nuchtere maag, no problem. Dus ik zit waarschijnlijk wel op het ene uiteinde van een spectrum.
Had nochtans een richttijd opgegeven van 1u20 dus hoe ik in die wave terecht gekomen ben begrijp ik niet. Hopelijk zijn daar ook nog pacers van 1u20 en niet enkel in de eerdere waves..


Formidabele tijd!
.
) maar dat zal voor na de race zijn.