Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand trouwens een oplossing om wat gerief in kwijt te kunnen tijdens het lopen? Ik vermoed dat iets van een belt het gemakkelijkst is? Is puur voor een weekbadge en bos sleutels.
Zijn die niet vaak wat baggy? Ik ben voetbalshorts gewoonTrail shortjes hebben vaak heel veel zakken, hoe je niet persé iets van heupzak of rugzak mee te nemen.
Evadict reeks van decathlon is aanrader!

Zijn die niet vaak wat baggy? Ik ben voetbalshorts gewoon![]()

Hier 2 maanden zonder problemen gelopen, dan 10 dagen niet gelopen wegens enerzijds ziekte en anderzijds sneeuw, en bij mijn eerste toertje na 2 km ook pijn aan de buitenkant van de rechterknie en na 3 km moeten stoppen.
Voorlopig even rust wat lopen betreft, en wat meer focus op traplopen (woon op de 4e verdieping, werk op de 6e verdieping, laat express wat in de auto liggen om toch goed wat trappen te doen) en algemene krachtoefeningen. Einde volgende week, na 2 weken nog eens proberen lopen. Hopelijk zonder pijn.
Ik heb er ondertussen 152km opzitten in maart, dit weekend komen er weer 46 bij om bijna de 200 aan te tikken.
Geen ongemakken tot hiertoe. Vooral blijven hopen dat het de komende maand zo blijft![]()
Hier 58km ondanks een pijnlijke rug. Maar die rug verergert niet door te lopen (het is geen loopblessure, het zijn steunspieren in de rug die ontstoken zijn / waren).Ik heb er ondertussen 152km opzitten in maart, dit weekend komen er weer 46 bij om bijna de 200 aan te tikken.
Geen ongemakken tot hiertoe. Vooral blijven hopen dat het de komende maand zo blijft![]()
Aha ik zie juist, Antwerpen kan je vanaf woensdag 11u. inschrijven.
Iemand ervaring met antwerpen en Brussel?
Pro's en contra's?

Ik heb beiden 2x gedaan.Aha ik zie juist, Antwerpen kan je vanaf woensdag 11u. inschrijven.
Iemand ervaring met antwerpen en Brussel?
Pro's en contra's?

'k vind het nog wel leuk dat het wat media aandacht krijgt.
Zelf deze week een rustige week gehad. Was welkom want voelde mij zeker niet super deze week. Oa paar nachten slecht geslapen enzo.
Morgen wel weer een beest van een training. Niet heel lang maar zware 4min. intervallen..
Wordt weeral tanden bijten..
Heeft hem in 2016 (?) al eens gedaan in een record tijdSabbe gaat blijkbaar deze zomer de pacific crest trail lopen (4265 km)
Ik zou die ooit wel willen afwandelen, als ik de kans heb om 5-6 maanden verlof te nemen...
Nu ja, misschien beter al lopend dan, Sabbe doet dat in anderhalf maandje zeker?![]()

Heeft hem in 2016 (?) al eens gedaan in een record tijd![]()

Ik heb gisteren een iets langere ademhaling geprobeerd. Normaal gezien is het in- en uitademen elke drie stappen (dus 6 totaal), gisteren elke 4 stappen geprobeerd. Dat ging me goed af met een gemiddelde van 5min/km tot km 10, dan begon het wat moeilijk te worden. Dus lijkt me niet de optimale manier.