Général Zantas
Well-known member
Een goeie 6 jaar geleden ook lang last van gehad, ironisch genoeg enkel op de trage loopjes.Bah beetje last van ITB in m'n rechterknie en dat in taper week. Strafste is nog nooit last gehad van ITB en al helemaal niets aan de rechterknie.
Ik ga een loopje schrappen en enkel nog de LSD van 18K doen denk ik.
Tempo <10 km/h leverde na ~3 km pijn op, tempo tegen 12/14 km/h ging zonder problemen.
Ik heb daar echt maandenlang last van gehad en dat bleef telkens maar terugkomen. Uiteindelijk gewoon gestopt met lopen en gaan fietsen, en 3 jaar later toen ik terug met lopen begon, had ik er geen last meer van. 3 jaar rust bleek genoeg

