Dikke schijt. Ik hoop dat je snel herstelt.Na 17 weken trainen van 21 weken ontsteking beet op een pees in rechterbovenbeen, iets aan de heup. Kine kan beginnen. Joy

Ja maar zondag heb ik een beetje aan overkill gedaan he.Ik snap dit niet. Je kan toch perfect ook eens rustig lopen, rustig genieten?
Misschien een klein toerke en meteen stoppen, als ik voel dat het nog niet gaat en inderdaad sowieso gewoon heel erg rustig.Zondag liep ik ook gewoon rustig, alleen ja .. wel met een 'slechte' maag.
Ik wel, sinds ik ziek geworden ben door volwassen BOF (met als gevolg Sarcoïdose door een overdreven reactie van mijn systeem).Indien ik genoeg eet na de LSD voel ik daar echt letterlijk niets van.
Sindsdien, moet ik zelfs niet lopen om af en toe een dag te hebben dat ik mij erg vermoeid voel.

Ik heb sindsdien last van chronische vermoeidheid, al wordt het wel nog steeds (terug) beter en beter. 3 jaar na ziekte, maak ik wel nog steeds vorderingen in de positieve zin. Dus dat is wel goed

Dat is wel erg vervelend, want ik kan zo niet altijd goed inschatten of ik vermoeid ben door te veel te snel vorderingen te willen maken of dat ik weer een opstoot heb.
Laatst bewerkt:
Eigenlijk maakt dat ook wel dat ik het moeilijk vind om tevreden te zijn

. Ik ben zo jong en die 220-leeftijd klopt helemaal niet. Het is te zeggen, het kàn dat die wel klopt bij iemand, maar dat is echt zo persoonlijk. Bij mij zou het dan eerder ergens rond de 180 moeten liggen, maar daar ga ik bij stevige tempoduurlopen al vlot over.