svenn15
Active member
Even een vraagje voor de kenners,
Ik loop 3 a 4 x per week tussen de 20 en 25 km in totaal.
Elke zondag doe ik ook een wandeling van ongeveer 20 km,dit onderhoud ik vermits ik 3 x per jaar aan een lange afstandwandeling mee doe.
Als ik het wandelen nu laat en me voledig focus op het hardlopen zouden die lange afstand wandelingen nog lukken vermits mijn goeie loopconditie of kan je dit niet met mekaar vergelijken ?
Lange afstand wandelingen zijn tussen de 50 en 70 km.
Ik loop 3 a 4 x per week tussen de 20 en 25 km in totaal.
Elke zondag doe ik ook een wandeling van ongeveer 20 km,dit onderhoud ik vermits ik 3 x per jaar aan een lange afstandwandeling mee doe.
Als ik het wandelen nu laat en me voledig focus op het hardlopen zouden die lange afstand wandelingen nog lukken vermits mijn goeie loopconditie of kan je dit niet met mekaar vergelijken ?
Lange afstand wandelingen zijn tussen de 50 en 70 km.

) maar het gevoel na een 400m wedstrijd heb ik nog nergens tegen gekomen.

, 5 km was meer dan genoeg geweest. In die zin heb je volkomen gelijk.

. De markering van routes in Luxemburg is toch echt wel straf overigens, de Franse manier met telkens tussenpunten en de afstand tot een bepaalde locatie. Niet dat ik het nodig heb, maar het is toch een verademing met onze Belgische “palen/pijlen” waarvan deel wegrot, een deel wordt omver gereden door machines die in het bos werken, enz… Ik heb nu een extra reden om Luxemburg wat te ontdekken, maar begrijp niet goed waarom ik dit niet eerder heb gedaan.