Gelukzak.Zalig weer van rond 24-25 graden
Vandaag
2 km - 5:41 - 138 HR
2 km - 5:27 - 153 HR
2 km - 5:14 - 163 HR
2 km - 5:12 - 166 HR
2 km - 5:13 - 164 HR
2 km - 5:28 - 162 HR
0.1km - 6:09 - 160 HR
Vandaag zat ik wel op de limiet, vooral de benen liepen leeg. Harder kan ik voorlopig nog niet, maar goed, dit was wel de tweede dag op een rij lopen.
Nu even rust, want zo'n tempoloop als vandaag hakt er toch wel in.
Ik ben trouwens geblesseerd aan mijn zitvlak. Een ferme verrekking, ik ga nu wel niet zeggen hoe dit gekomen is

't is alvast geen loopblessure en het hindert mij dan ook niet echt, behalve dat het pijn doet.
Laatst bewerkt:


Maar ik verwacht dat er dit jaar voldoende backup's gaan zijn (slechts 1 team) en dat ik niet nodig ga zijn. Maar goed, I am just saying 



