Pff vrij diep moeten gaan tijden een interval sessie, 10 maal 1km, 30seconden sneller dan marathon tempo.
Vrij goed gestart, eerste interval de rust vergeten omdat mijn Garmin iets te veel meldingen aan het geven was en vanaf dan ging het bergaf. Heb me echt vooruit moeten slepen.
Hopelijk morgen en overmorgen beter
Vrij goed gestart, eerste interval de rust vergeten omdat mijn Garmin iets te veel meldingen aan het geven was en vanaf dan ging het bergaf. Heb me echt vooruit moeten slepen.
Hopelijk morgen en overmorgen beter


)
nuja voor tem 5km geen probleem, voor langere ga ik toch mijn 4 aandoen. Voor een andere soort best terug gaan testen bij runnerslab zeker?
)
