Zijn er lopers die in winterslaap gaan en, zo ja, op welke manier overbruggen jullie de koude periode om de schade ietwat te beperken?
Enkel die afstand ja, het loopt vlot alleen langs de Schelde. Geen enkele ervaring met lopen in competitieverband.Dus je liep enkel halve marathons? Of enkel die in competitieverband?
(Dit is dus geen grap, maar ik kan er wel mee lachen)
Ik stond daar volledig stil. Ik stond wel meer stil door de vele plassen (oa rond km 9), maar op het ogenblik van het accidentje (km 3.6) op een vrij smal bospad -->
Uiteindelijk 4,29km aan 4:12, daar ben ik wel tevreden mee.


