Algemene Loopthread

Zijn ze tijdens de 101ste ronde gestopt? Tijdens het lopen zelf?
Heb de stream niet meer kunnen volgen...
nee bij aankomst samen niet meer gestart voor ronde 102

dus officieel geen winnaar in Belgie dan

Maar Ivo zegt dat hij wel makkelijk nog een paar uur verder kon, Merijn zei dan weer mogelijks een paar uur verder kon :p

In alle hectiek van de Backyard ultra het minstens even belangrijke nieuws dat @shiftyke is ingeschreven voor de marathon van Kruibeke gemist. Succes met de voorbereiding, wordt leuk om te volgen!

Vandaag eens testje gedaan 1 week voor Bear-trail met loopvest en stokken… en een chance dat ik dat gedaan heb want oeverloos liggen sukkelen met die stokken die te pas en te onpas dichtklapten... blijkt nu dat ik die gewoon ietsje verder moet uittrekken en dat die dan vergrendelen 🤪

anyway, viel nog mee qua modder in en rond Holsbeek; hopelijk volgend weekend idem daar in Voeren en omgeving

Zelfs in het Trailrunnen wordt er gedopeerd 😥
Het zat in zijne biefstuk. Zero zero zero zero .. :frown:

Ik hoop vooral dat we gespaard blijven van blessures en COVID en dan komt dat wel goed!
Ik wil vandaag gaan lopen (training), ik voel mij goed, maar ik zit verplicht in isolatie tem zondag.
En ik wil u niet besmetten

Het gaat mij niet om zijn prestaties als loper hoor, maar zijn arrogante gedrag die paar keren dat ik hem heb ontmoet. Als je dat vergelijkt met een Ivo, Merijn, enz…
Gedraagt zich zeer hautain vind ik.

Bovendien lijkt hij te vinden dat de regels voor hem niet gelden. Zo liep hij op de GTLC 2 jaar geleden bijvoorbeeld met een pacer terwijl dat verboden was. Maar omdat het Karel was, mocht dat allemaal.

Kan nog wel een paar anekdotes bedenken waar hij de kantjes ervan af loopt.

Dat jij hier publieklijk verklaart dat karel hautain is omdat als jij hem eens tegenkwam en uw gesprekje aanknopen bij hem niet gelukt is. Vind ik ook maar hautain zu. Conformation bias : check!

Er zijn er zoveel in het land.
Zoek je een klein evenement of een groot? Stratenparcours of off-road?
Wegwedstrijd dus stratenloop, geen trail of onverhard. En liefst een echte 5k en geen 4.7 ofzo. Klein of groot evenement, maakt niet uit :)

Op website van loopkalender.be toch niet veel gevonden.

Terug
Bovenaan