Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie is er dan individueel kampioen in dit scenario? Puur op tijd of Blad steen schaar?Ai, ze zijn samen gestopt!
nee bij aankomst samen niet meer gestart voor ronde 102Zijn ze tijdens de 101ste ronde gestopt? Tijdens het lopen zelf?
Heb de stream niet meer kunnen volgen...

Ik hoop vooral dat we gespaard blijven van blessures en COVID en dan komt dat wel goed!
Om na de helft zijn water te moeten gaan zoeken bij de dichtst bijzijndeOngetwijfeld, als je wil, kom ik op D-day naast u lopen met een rugzakje om waterdrager te spelen, heb dat nog gedaan.

Het zat in zijne biefstuk. Zero zero zero zero ..Zelfs in het Trailrunnen wordt er gedopeerd![]()
Mountain Runner Mark Kangogo Issued Doping Ban After 2022 Sierre-Zinal
Kenya's Mark Kangogo is served with a three-year ban for testing positive for two banned substances at the 2022 Sierre-Zinal.www.irunfar.com![]()

Ik wil vandaag gaan lopen (training), ik voel mij goed, maar ik zit verplicht in isolatie tem zondag.Ik hoop vooral dat we gespaard blijven van blessures en COVID en dan komt dat wel goed!
Er zijn er zoveel in het land.Iemand die een goede 5k wegwedstrijd kent eind november, begin december in Vlaanderen? Thanks
Het gaat mij niet om zijn prestaties als loper hoor, maar zijn arrogante gedrag die paar keren dat ik hem heb ontmoet. Als je dat vergelijkt met een Ivo, Merijn, enz…
Gedraagt zich zeer hautain vind ik.
Bovendien lijkt hij te vinden dat de regels voor hem niet gelden. Zo liep hij op de GTLC 2 jaar geleden bijvoorbeeld met een pacer terwijl dat verboden was. Maar omdat het Karel was, mocht dat allemaal.
Kan nog wel een paar anekdotes bedenken waar hij de kantjes ervan af loopt.
Wegwedstrijd dus stratenloop, geen trail of onverhard. En liefst een echte 5k en geen 4.7 ofzo. Klein of groot evenement, maakt niet uitEr zijn er zoveel in het land.
Zoek je een klein evenement of een groot? Stratenparcours of off-road?

11 november in Vossem. Wel niet helemaal macadam, maar stukken verhard parkpad. Geen modder ofzo. Heel leuke loop.Wegwedstrijd dus stratenloop, geen trail of onverhard. En liefst een echte 5k en geen 4.7 ofzo. Klein of groot evenement, maakt niet uit
Op website van loopkalender.be toch niet veel gevonden.