Algemene Loopthread

Merci. Had ik nog niet gezien. Ziet er tof uit, niet zo ver Antwerpen en er worden snelle tijden gelopen!
heb je eigenlijk een idee hoeveel deelnemers er zoal meedoen aan de loterij van Berlijn? ben eens benieuwd want vindt niet direct terug hoe groot de kans om uitgeloten te worden..
 
Ondertussen 3e dag in NYC, lopen in Central Park is toch echt wel een ervaring moet ik zeggen. Een random zondagochtend heeft daar wat 10miles in Antwerpen vibes qua volk, letterlijk duizenden lopers. Je ziet daar ook echt wat passeren 😳👌. Helpt natuurlijk ook wel dat je echt enkel in Central Park of langs de Hudson kan lopen als je niet om de 30sec wil stilstaan.

Infrastructuur is de ook wel dik in orde, mega brede paden/lanes enkel bevolkt met lopers, uitstekend geregeld. NYC marathon merchandise is ook wel redelijk absurd in de winkels… Het enige wat ik echt niet begrijp, is dat je nu al een finishen shirt kan kopen. Ze hebben misschien 10 andere NYC marathon shirts, dat finisher shirt zou alleen voor finishes mogen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Valt wel wat tegen, er zijn wel wat openbare toiletten, maar dan moet je al serieus goed timen. Met al dat volk zijn de bosjes ook wel af te raden. 😁
Ik weet dat je het zegt om te lachen. Maar in Central Park komen ook kinderen. Dat zou ik echt afraden daar, je kunt daar in aanraking komen met een aantal rare wetten ginds.
 
Daarjuist een licht positieve corona test gehad. Heb wel wat last van een soort verkoudheid, veel snuiten.

Wat een timing, zaterdag normaal de grizzly. Weer ziet er goed uit en voelde me wel goed in vorm. Geen idee wat ik ga doen. Is het verstandig om zaterdag diep te gaan ookal voel ik me morgen terug goed?
Vrienden die normaal mee gingen komen supporteren gaan al niet meer mee.

Pff, keek er wel naar uit...
 
Daarjuist een licht positieve corona test gehad. Heb wel wat last van een soort verkoudheid, veel snuiten.

Wat een timing, zaterdag normaal de grizzly. Weer ziet er goed uit en voelde me wel goed in vorm. Geen idee wat ik ga doen. Is het verstandig om zaterdag diep te gaan ookal voel ik me morgen terug goed?
Vrienden die normaal mee gingen komen supporteren gaan al niet meer mee.

Pff, keek er wel naar uit...
Goh, ik zou dat niet weten… maar eerlijk gezegd zou ik het niet durven. Als er koorts bij was zeker niet, maar met Corona heb ik al te veel rare verhalen gehoord. Het is ook wel écht diep gaan, die grizzly he. Wat zegt je huisarts? Anders ff bellen?
 
Ik weet dat je het zegt om te lachen. Maar in Central Park komen ook kinderen. Dat zou ik echt afraden daar, je kunt daar in aanraking komen met een aantal rare wetten ginds.

Absoluut, moet nu wel zeggen dat ik dat zelfs bij ons in een park of dergelijke niet zou doen hoor. In Central Park zelf loop je ook echt geen 200m zonder een wagen van de NYPD tegen te komen. Ik zou hier zelfs niet snel tegen een boom durven plassen, er moest maar eens een ouder met kinderen passeren, leg het maar uit.

Trouwens wel even gebruik gemaakt van pisbakken aan de zuidwestelijke kant en moet zeggen dat dat properder was dan het toilet op de A330 van Brussels Airlines onderweg naar hier.
 
Daarjuist een licht positieve corona test gehad. Heb wel wat last van een soort verkoudheid, veel snuiten.

Wat een timing, zaterdag normaal de grizzly. Weer ziet er goed uit en voelde me wel goed in vorm. Geen idee wat ik ga doen. Is het verstandig om zaterdag diep te gaan ookal voel ik me morgen terug goed?
Vrienden die normaal mee gingen komen supporteren gaan al niet meer mee.

Pff, keek er wel naar uit...
ai, kak ... hopelijk niet te erg!
 
ai, kak ... hopelijk niet te erg!
tgoh, op zich valt het wel goed mee, maar ja

Heb besloten om sowieso de Grizzly niet mee te doen. In het beste geval loop ik zaterdag thuis een klein toertje en is alles weer goed, maar ik wil het risico niet nemen om m'n lichaam volledig uit te putten met misschien nog ergens corona aanwezig.
De anderen zullen dubbel zo hard moeten genieten van de mooie omgeving in mijn plaats!

Is wel even lastig, want ik keek hier al zo lang terug naar uit. Het weer wordt prachtig en ik voelde me beter dan vorig jaar.
Op naar een volgend doel zeker?
 
Vrijdag meedoen aan een trail van het werk. Vorig was het echt rotweer, dit jaar zomer. Ik kijk vooral ook uit naar de gratis frieten achteraf!
 
Absoluut, moet nu wel zeggen dat ik dat zelfs bij ons in een park of dergelijke niet zou doen hoor. In Central Park zelf loop je ook echt geen 200m zonder een wagen van de NYPD tegen te komen. Ik zou hier zelfs niet snel tegen een boom durven plassen, er moest maar eens een ouder met kinderen passeren, leg het maar uit.

Trouwens wel even gebruik gemaakt van pisbakken aan de zuidwestelijke kant en moet zeggen dat dat properder was dan het toilet op de A330 van Brussels Airlines onderweg naar hier.
Je hebt toch veel sanitaire voorzieningen in central park.
Uw flieter daar in het wild buitenhangen kan wel eens vies tegenvallen :P
 
Je hebt toch veel sanitaire voorzieningen in central park.
Uw flieter daar in het wild buitenhangen kan wel eens vies tegenvallen :p

Effectief meer dan genoeg, ook op die bike/running paths langs de Hudson bvb, allemaal goed voorzien. Mijn opmerkingen waren echt als grap voor alle duidelijkheid, ik zou het hier echt nooit riskeren om even tegen een boom te plassen.

Valt trouwens op hoeveel mensen hier met On lopen. Nike is uiteraard de onbetwiste koning, maar volgens mij volgt On op de tweede plaats, toch opvallend.
 
Terug
Bovenaan