Zubrowka
Well-known member
Ik heb me ook ingeschreven voor de loterij.Nog eens ingeschreven voor de loting marathon Berlijn. Hopelijk ben ik er deze keer wel bij.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb me ook ingeschreven voor de loterij.Nog eens ingeschreven voor de loting marathon Berlijn. Hopelijk ben ik er deze keer wel bij.

Merci. Had ik nog niet gezien. Ziet er tof uit, niet zo ver Antwerpen en er worden snelle tijden gelopen!11 november in Vossem. Wel niet helemaal macadam, maar stukken verhard parkpad. Geen modder ofzo. Heel leuke loop.
Merci. Had ik nog niet gezien. Ziet er tof uit, niet zo ver Antwerpen en er worden snelle tijden gelopen!
www.jcaalter.be
heb je eigenlijk een idee hoeveel deelnemers er zoal meedoen aan de loterij van Berlijn? ben eens benieuwd want vindt niet direct terug hoe groot de kans om uitgeloten te worden..Merci. Had ik nog niet gezien. Ziet er tof uit, niet zo ver Antwerpen en er worden snelle tijden gelopen!
allé, ik doe meeBinnenkort start seizoen 3 van de City Battle: https://www.bvrc.be/index.php?page=myrunbattle
Wie doet er mee?
(zal dus tijdelijk toch maar terug Garmin met mijn Strava linken, was eigenlijk bewust gestopt met Strava, maar alles voor een leuk spelletje hé, 't is hier niet voor niets een gaming forum)Wat moet ik me daarbij voorstellen?Binnenkort start seizoen 3 van de City Battle: https://www.bvrc.be/index.php?page=myrunbattle
Wie doet er mee?

. Helpt natuurlijk ook wel dat je echt enkel in Central Park of langs de Hudson kan lopen als je niet om de 30sec wil stilstaan.Infrastructuur is de ook wel dik in orde,
En dixies?

Ik weet dat je het zegt om te lachen. Maar in Central Park komen ook kinderen. Dat zou ik echt afraden daar, je kunt daar in aanraking komen met een aantal rare wetten ginds.Valt wel wat tegen, er zijn wel wat openbare toiletten, maar dan moet je al serieus goed timen. Met al dat volk zijn de bosjes ook wel af te raden.![]()
Goh, ik zou dat niet weten… maar eerlijk gezegd zou ik het niet durven. Als er koorts bij was zeker niet, maar met Corona heb ik al te veel rare verhalen gehoord. Het is ook wel écht diep gaan, die grizzly he. Wat zegt je huisarts? Anders ff bellen?Daarjuist een licht positieve corona test gehad. Heb wel wat last van een soort verkoudheid, veel snuiten.
Wat een timing, zaterdag normaal de grizzly. Weer ziet er goed uit en voelde me wel goed in vorm. Geen idee wat ik ga doen. Is het verstandig om zaterdag diep te gaan ookal voel ik me morgen terug goed?
Vrienden die normaal mee gingen komen supporteren gaan al niet meer mee.
Pff, keek er wel naar uit...
Ik weet dat je het zegt om te lachen. Maar in Central Park komen ook kinderen. Dat zou ik echt afraden daar, je kunt daar in aanraking komen met een aantal rare wetten ginds.
ai, kak ... hopelijk niet te erg!Daarjuist een licht positieve corona test gehad. Heb wel wat last van een soort verkoudheid, veel snuiten.
Wat een timing, zaterdag normaal de grizzly. Weer ziet er goed uit en voelde me wel goed in vorm. Geen idee wat ik ga doen. Is het verstandig om zaterdag diep te gaan ookal voel ik me morgen terug goed?
Vrienden die normaal mee gingen komen supporteren gaan al niet meer mee.
Pff, keek er wel naar uit...
tgoh, op zich valt het wel goed mee, maar jaai, kak ... hopelijk niet te erg!
Je hebt toch veel sanitaire voorzieningen in central park.Absoluut, moet nu wel zeggen dat ik dat zelfs bij ons in een park of dergelijke niet zou doen hoor. In Central Park zelf loop je ook echt geen 200m zonder een wagen van de NYPD tegen te komen. Ik zou hier zelfs niet snel tegen een boom durven plassen, er moest maar eens een ouder met kinderen passeren, leg het maar uit.
Trouwens wel even gebruik gemaakt van pisbakken aan de zuidwestelijke kant en moet zeggen dat dat properder was dan het toilet op de A330 van Brussels Airlines onderweg naar hier.

Je hebt toch veel sanitaire voorzieningen in central park.
Uw flieter daar in het wild buitenhangen kan wel eens vies tegenvallen![]()