Karry98
Well-known member
Dus eigenlijk om een record te vestigen moet een land al twee recordlopers hebben. Damn.
Inderdaad.
Maar eigenlijk is dit echt een landencompetitie in de breedte e, daarom klopt de VS Belgische ook zo ruim. In de breedte waren zij beter (zelfs zonder Courtney), maar België heeft gewoon 2 beesten. Waarmee ik niet wil zeggen dat onze andere lopers krabbers zijn uiteraard, Nico en Wesley hebben vorige maand de Swisspeaks 300 nog voltooid bvb, 360km of zoiets in de Alpen.
Herinner u trouwens vorige editie waarbij Courtney is moeten stoppen omdat haar 2e man niet meer kon, anders was ze daar nu nog ergens rondjes aan het lopen.
Zowel Ivo als Merijn hebben het vorige record van 90 rondjes ondertussen verbroken, op naar de 100!
Laatst bewerkt:
Ze gaan daar evenwel weinig te zien krijgen, want dat is zo ergens rond half 2 en dan zijn die mannen in de helft van hunnen toer 

