Algemene Loopthread

Een kleine maand 'rust' (lees: 4 keer gaan lopen tussen 1 september en 12 oktober) heeft m'n lichaam goed gedaan precies.
4 keer gaan lopen nu sinds woensdag, 6k-10k-5k-11k aan gezapige tempo's met hier en daar een versnelling of een helling en voorlopig zijn de kleine pijntjes in kuit, heup, onderrug en bil nog ver weg. Hopelijk kan ik het jaar mooi afsluiten met oa de 11.11.11 loop in Vossem, de Meerdaalwoud Trail (30k) en EINDELIJK terug de Corrida in Leuven (start om 22u dit jaar :eek: ).
 
@MichielD4 Ik had het u al gezegd, maar toch proficiat met de prestatie! 2u50 in verre van ideale omstandigheden is toch nog steeds bijzonder knap. Het is echter wel duidelijk dat we als Belg voor echt snelle tijden echt naar het buitenland moeten. Het niveau op Belgische marathons ligt gewoon te laag waardoor je het risico loopt in niemandsland te lopen. Dat in combinatie met saaie parcours zonder sfeer is een doodddoener.

Hier nog een paar dagen en ik vertrek naar de VS. Het is tijd, want hoewel ik mijn trainingen nog wel afwerk, merk ik toch dat de motivatie serieus tanende is. Tijd om in een nieuwe omgeving te vertoeven!
 
@MichielD4 Ik had het u al gezegd, maar toch proficiat met de prestatie! 2u50 in verre van ideale omstandigheden is toch nog steeds bijzonder knap. Het is echter wel duidelijk dat we als Belg voor echt snelle tijden echt naar het buitenland moeten. Het niveau op Belgische marathons ligt gewoon te laag waardoor je het risico loopt in niemandsland te lopen. Dat in combinatie met saaie parcours zonder sfeer is een doodddoener.

Hier nog een paar dagen en ik vertrek naar de VS. Het is tijd, want hoewel ik mijn trainingen nog wel afwerk, merk ik toch dat de motivatie serieus tanende is. Tijd om in een nieuwe omgeving te vertoeven!
Gaat ge samen met Soccol deze lopen? :p
 
Gaat ge samen met Soccol deze lopen? :p

Haha, nee, momenteel geen ultra’s meer voor mij, eerst de marathon wat verder onder de knie krijgen.
 
Australië doet het trouwens zonder echte registratie, noteren zelf hun rondes en zo, toch ook niet bijzonder kosjer omdat daar echt 0,0 controle op is. Mag in de toekomst toch anders vind ik.
 
Ivo nog steeds bezig aan de backyard ultra…
Chapeau!
Zeker respect en bewondering, maar echt gezond kan het toch niet meer zijn…

Ultra-afstanden en alles met slaapdeprivatie doe je toch enkel en alleen voor jouw eigen geest en verslavingsdrang denk ik dan?
 
Miskijk ik mij nu zo enorm of heeft bijna elk land nog 1 loper over?
Of is die sheet niet up to date?
 
Denk dat de gele kleur de winnaars per land zijn? Alleen Steyaert en Geerts zijn nog bezig.
Ik dacht dat dat de laatste overblijvers waren (wat ik het ogenblik dat ze nog lopen meteen ook al de winnaars zijn). Vooral ook omdat in de kolom # bij België 2 staat, bij de meesten 1 en bij Finland 0.

Of wat betekent die # kolom dan? 🙂
 
Denk dat de gele kleur de winnaars per land zijn? Alleen Steyaert en Geerts zijn nog bezig.

Klopt helemaal, enkel onze 2 Belgische zitten zijn nog bezig. Merijn wil die 100 rondjes e, al zal dat bij Ivo ook wel zo zijn.

@eniac Een loper alleen kan trouwens max nog 1 rondje doen. Als de voorlaatste loper uitvalt (de assistgever zoals ze hem noemen) mag de laatste nog 1 rondje afleggen en dan is het gedaan.

Mijn respect voor Ivo en Merijn was al enorm, als lopers en als persoon (beiden zijn ontzettend sympathiek), maar wat ze hier doen is toch weeral absurd…

EDIT: Die # kolom duidt inderdaad op de overblijvers, maar er staat sowieso nog een 1, ook al is het afgelopen, duidend op de man van het land met de meeste rondjes. Bij Finland zal dat wel gewoon een foutje zijn.
 
Klopt helemaal, enkel onze 2 Belgische zitten zijn nog bezig. Merijn wil die 100 rondjes e, al zal dat bij Ivo ook wel zo zijn.

@eniac Een loper alleen kan trouwens max nog 1 rondje doen. Als de voorlaatste loper uitvalt (de assistgever zoals ze hem noemen) mag de laatste nog 1 rondje afleggen en dan is het gedaan.

Mijn respect voor Ivo en Merijn was al enorm, als lopers en als persoon (beiden zijn ontzettend sympathiek), maar wat ze hier doen is toch weeral absurd…

EDIT 2: Die # kolom duidt inderdaad op de overblijvers, maar er staat sowieso nog een 1, ook al is het afgelopen, duidend op de man van het land met de meeste rondjes. Bij Finland zal dat wel gewoon een foutje zijn.
Dus eigenlijk om een record te vestigen moet een land al twee recordlopers hebben. Damn.
 
Terug
Bovenaan