NemesisBE
Well-known member
Een kleine maand 'rust' (lees: 4 keer gaan lopen tussen 1 september en 12 oktober) heeft m'n lichaam goed gedaan precies.
4 keer gaan lopen nu sinds woensdag, 6k-10k-5k-11k aan gezapige tempo's met hier en daar een versnelling of een helling en voorlopig zijn de kleine pijntjes in kuit, heup, onderrug en bil nog ver weg. Hopelijk kan ik het jaar mooi afsluiten met oa de 11.11.11 loop in Vossem, de Meerdaalwoud Trail (30k) en EINDELIJK terug de Corrida in Leuven (start om 22u dit jaar
).
4 keer gaan lopen nu sinds woensdag, 6k-10k-5k-11k aan gezapige tempo's met hier en daar een versnelling of een helling en voorlopig zijn de kleine pijntjes in kuit, heup, onderrug en bil nog ver weg. Hopelijk kan ik het jaar mooi afsluiten met oa de 11.11.11 loop in Vossem, de Meerdaalwoud Trail (30k) en EINDELIJK terug de Corrida in Leuven (start om 22u dit jaar
).

.

