Dat is het daar zeker!Plezant in Chartreuzen he @Vlitser !!
Tof bosje met schone klimmen, daar ga ik nog meer naar toe!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het daar zeker!Plezant in Chartreuzen he @Vlitser !!
Altijd verwonderd hoe snel conditie zich terug opbouwt na een tijdje inactiviteit.

Hey @Karry98, loopt ge niet meer?![]()

Vaseline kan helpen of een specifieke stick/crème.Iemand een oplossing tegen chub rub?
Sleur nog wat te veel kilo’s mee en vandaag verkeerd ondergoed aan en heb het vlaggen.
Specifiek ondergoed of shorts of eerder zalfkes om volgende keer te vermijden?
Ik zit in de IT, dus ik ben het zeker niet. Die man volgt gewoon de wetenschappelijke bewijzenHebben ze u geinterviewd bij De Morgen @EmP ?
We verwaarlozen massaal onze voeten: ‘Ik haal ruim 90 procent van mijn patiënten van de steunzolen af’
![]()
We verwaarlozen massaal onze voeten: ‘Ik haal ruim 90 procent van mijn patiënten van de steunzolen af’
We verwaarlozen massaal onze voeten. En als we er al aandacht aan besteden, gebeurt dat vaak op een verkeerde manier, meent voetexpert Rob Donkers. Over de zin en onzin van steunzolen en de noodzaak om onze veters anders te gaan strikken.www.demorgen.be

Anti schuur crème van Antonia uit de decathlon... Mijn edele delen waren zachter na 45km trail als ervoorIemand een oplossing tegen chub rub?![]()

Ik ben blijkbaar niet correct geweest. Mijn strava zegt me dat ik in december 2x en jan 1x gelopen heb
Anyway, gisteren ging nog oke. 6km aan 6:05/km. Het zal vooral zaak zijn voor mezelf een regelmaat te vinden in het lopen. Anders ga ik mijn overtollige kilo’s niet kwijtspelen.

COVID ondertussen meer dan 2 maand geleden. Nog geen beterschap in zicht, integendeel, precies van kwaad naar erger.
Op een goede dag lukt 10-13km nog wel.
Vandaag een slechte dag: afgebroken na 5.5 kilometer aan slakkengang.
Ik blijf proberen maar dit is enorm demotiverend.![]()
Dat is inderdaad niet goed… Waar ligt het bij u juist aan? Kortademig? Geen kracht in de benen?
De weg zal terug lang zijn, maar we geraken er wel.