Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Respect...Vorige week 1:21 gelopen op mn halve marathon in Ironman 70.3 Marbella (dus na 1.8 swim en 90bike met 1400hm). Echt een super seizoen aan het draaien tot nu toe. WK selectie binnen, dus een mooi doel voor het najaar erbij. Onder het motto het ijzer smeden als het heet is ga ik maandag van start in de 11.5km van Kortrijk loopt. Benieuwd wat het gaat geven![]()
Vorige week 1:21 gelopen op mn halve marathon in Ironman 70.3 Marbella (dus na 1.8 swim en 90bike met 1400hm). Echt een super seizoen aan het draaien tot nu toe. WK selectie binnen, dus een mooi doel voor het najaar erbij. Onder het motto het ijzer smeden als het heet is ga ik maandag van start in de 11.5km van Kortrijk loopt. Benieuwd wat het gaat geven![]()
Vorige week 1:21 gelopen op mn halve marathon in Ironman 70.3 Marbella (dus na 1.8 swim en 90bike met 1400hm). Echt een super seizoen aan het draaien tot nu toe. WK selectie binnen, dus een mooi doel voor het najaar erbij. Onder het motto het ijzer smeden als het heet is ga ik maandag van start in de 11.5km van Kortrijk loopt. Benieuwd wat het gaat geven![]()
Ik pmMooi, proficiat! Wat is uw naam, wil uw tijden eens zien![]()

thx!Mijn sterkte is wel het geheel van de 3 onderdelen, ik heb niet echt een zwakke discipline. Maar mijn lopen is wel mn van nature sterkste punt.
Ik pm![]()

Bij de buren?2 uur liggen snoeien.

Cruciale fout! Variatie is net belangrijk en als uw techniek oké is dan moet je geen schrik hebben om te overbelasten.Dacht eerst dat ik na de 20 door Brussel een streep ging trekken door mijn loop carrière maar heb zo zodanig vlot verteerd dat ik al aan het dromen ben van het volgende... Zouden we eens niet los voor een marathon <4 uur proberen gaan dit jaar?
Nog een weekje rust nemen en er eens over nadenken, maar als ik rustig volume kan opdrijven zonder blessures zou dat toch moeten lukken tegen eind dit jaar
Het enige wat in mijn fase wat ambetant is, is dat ik constant volume probeer te verhogen en daardoor geen temposessies durf inlassen. Beetje schrik om té hard te belasten.
Ik volg MrKend54l hier. Ik houd mij er dit jaar niet zoveel mee bezig MAAR om echt goede prestaties neer te zetten is afwissling de boodschap.Cruciale fout! Variatie is net belangrijk en als uw techniek oké is dan moet je geen schrik hebben om te overbelasten.
Breng wat schwung in die trainingen, kijk hoe het voelt en oordeel dan verder. Maar gewoon enkel maar LSD doen is zo plat zo plat als een pannekoek trainen en is in feite het slechtste dat je kan doen.
Neen, de eigen haag. Bij de buren heb ik een vriendelijk briefje in de bus gestoken (ze ledigen de bus elke week ondanks dat ze daar nog niet wonen) dus we zullen wel zien of er iemand gaat langskomen of niet.Bij de buren?![]()
Cruciale fout! Variatie is net belangrijk en als uw techniek oké is dan moet je geen schrik hebben om te overbelasten.
Breng wat schwung in die trainingen, kijk hoe het voelt en oordeel dan verder. Maar gewoon enkel maar LSD doen is zo plat zo plat als een pannekoek trainen en is in feite het slechtste dat je kan doen.
Als startende loper ga ik sowieso al gigantisch veel vooruit gewoon door wat volume te draaien, intensieve trainingen doe ik ook op de fiets dus conditioneel zit het wel goed. 
95% van uw tijd behaal je door 100% van uw loopjes rustig te doen.Zo plat als een pannekoek is nu ook wel wat overstatement maar kom, zo kennen we jou ook héAls startende loper ga ik sowieso al gigantisch veel vooruit gewoon door wat volume te draaien, intensieve trainingen doe ik ook op de fiets dus conditioneel zit het wel goed.
Uiteraard is het beter om ook soms eens wat sneller te lopen, maar ik ben daar misschien iets te voorzichtig in. Nu nog aan het bekomen van de 20, maar zal volgende week wel eens herstarten met soms eens een tempoprikkeltje![]()
--> Dat is wat de wetenschap zegt.
Omdat het qua prestatie nog niet echt iets is, ook, maar zo plezant om zomertje te spelen!Nochtans is het de waarheid hoorZo plat als een pannekoek is nu ook wel wat overstatement maar kom, zo kennen we jou ook héAls startende loper ga ik sowieso al gigantisch veel vooruit gewoon door wat volume te draaien, intensieve trainingen doe ik ook op de fiets dus conditioneel zit het wel goed.
Uiteraard is het beter om ook soms eens wat sneller te lopen, maar ik ben daar misschien iets te voorzichtig in. Nu nog aan het bekomen van de 20, maar zal volgende week wel eens herstarten met soms eens een tempoprikkeltje![]()


In de hele discussie hierboven volg ik @MrKend54l, variatie en korte afstanden maken je een goede loper. Vooral LSD lopen en zsm een marathon doen ben ik echt geen fan van. Je lichaam heeft echt tijd nodig om daarmee te leren omgaan.
)Iemand al ervaring met de 10 miles Waasmunster?
Toevallig gezien vandaag en zou mss wel gaan.