Chelark007
Well-known member
Thx, dan voor een allereerste evenement dan het maar houden op 7km. Ben al 2 maand aant fietsen zonder lopen. Ga geen risicos pakken.Al meermaals gelopen, denk toch zeker al 8 keer. Zowel 16 als 7 daar al gedaan. Tof parcours!
Wel rekening houden dat het op dat moment heel warm kan zijn en dat het parcours ook over grote stukken mul zand gaat.
) en heb nog nooit een marathon gelopen. 





.