Bij mij heeft corona ook "verschroeiend" uitgehaald op conditioneel niveau.
En bij mijn zus ook.
Ik ga binnenkort nog eens bloed laten pakken. We zijn ondertussen een half jaar verder. Conditieopbouw gaat moeizaam bij mij maar dat was voor corona ook al zo![]()
Ik heb hetzelfde probleem qua conditie opbouw. Bloed laten trekken is eigenlijk geen slecht idee. Doe dat normaal sowieso elke twee jaren, maar met corona is het wat uitgesteld geweest.



) hebben gehad en lopen? Ben traag opnieuw aan het opbouwen op een start to run manier (1m wandelen, erna 45 sec, erna 30 per kilometer driemaal, nu EINDELIJK aan 1 stuk) en doe dit voornamelijk op een Finse piste, geen asfalt meer gedaan.