Algemene Loopthread

Weet er iemand hoe dat zit met de foto's van die Golazo events? Kunnen daar na x aantal dagen nog foto's bijkomen?
Want nu vind ik het maar heel erg pover. Een paar foto's van na 4km en een paar foto's van een paar km voor het einde, en dat is het zowat.

Ik weet zeker dat er ergens halverwege foto's getrokken zijn waar ik eens "tof" wou opstaan ( 😅) maar vooral aan de finish, mijn dochters hebben het laatste eindje meegelopen en zijn samen over de finish gekomen, we zijn elkaar in de armen gevlogen en ik heb de fotograaf daar zien wegklikken dat het een lieve lust was.

En _niets_ van dat alles is terug te vinden (echt, al duizend finishfoto's bekeken van een eind voor en een eind nadat ik gefinisht ben, en niets).
Kan het zijn dat gewoon nog niet alle foto's online staan, of is dat het dan?

@eniac Waren de fotografen weer van Sportograf? Want als dat het geval is, dat duurt vaak een paar dagen, idem met de Crêtes de Spa. Die smijten alles wel online achteraf, kost wel rond de €20 meestal om al uw foto’s te kopen.

Dan heb je nog de fotografen van Golazo zelf, met die foto’s moet je dan wat geluk hebben dat je erop staat.

Weet er iemand hoe dat zit met de foto's van die Golazo events? Kunnen daar na x aantal dagen nog foto's bijkomen?
Want nu vind ik het maar heel erg pover. Een paar foto's van na 4km en een paar foto's van een paar km voor het einde, en dat is het zowat.

Ik weet zeker dat er ergens halverwege foto's getrokken zijn waar ik eens "tof" wou opstaan ( 😅) maar vooral aan de finish, mijn dochters hebben het laatste eindje meegelopen en zijn samen over de finish gekomen, we zijn elkaar in de armen gevlogen en ik heb de fotograaf daar zien wegklikken dat het een lieve lust was.

En _niets_ van dat alles is terug te vinden (echt, al duizend finishfoto's bekeken van een eind voor en een eind nadat ik gefinisht ben, en niets).
Kan het zijn dat gewoon nog niet alle foto's online staan, of is dat het dan?
Zeker de finishfoto's (en soms is er ook een finishfilmpje, of filmpje onderweg) kunnen wat langer duren. Er komen er een paar vroegere op en de rest wordt gaandeweg aangezuiverd. Zo was het toch bij de 10 Miles, en de Night Marathon, idd telkens Sportograf.

€8/stuk las ik net op Facebook voor die van Sportograf.

Klein puntje van kritiek: er mocht wel een uitgebreide bevoorrading zijn op het einde vond ik. Wat een verschil met kleinere organisaties die vanalles voorzien.

Ok. Ingeschreven! :)
Ik weet niet hoeveel plaatsen er nog zijn maar het ging nog.
Ik heb jaren geleden daar de 24km en dan het jaar daarna de 56km? gelopen. Weinig trails gelopen, maar ik vond ze inderdaad ook geweldig. Die tombe du geants en dan de echelles, veel beter dan dat vind je in België niet?

€8/stuk las ik net op Facebook voor die van Sportograf.

Klein puntje van kritiek: er mocht wel een uitgebreide bevoorrading zijn op het einde vond ik. Wat een verschil met kleinere organisaties die vanalles voorzien.
meestal idd rond de 8euro per stuk of 23euro voor alle fotos waar je op staat, zo was het toch opnieuw bij de North C trail

Klopt, 23 euro voor alle foto's waar je op staat.

En inderdaad, bevoorrading op het einde was vrij mager. En dat alcoholvrij eiwitrijk bier, wtf was dat. Neem ik daar net na aankomst een grote slok van, het lag er bijna allemaal direct weer uit 😑

Pfff pasgeboren baby's en lopen is echt de slechtste combi ooit. Ik geraak 's avonds echt niet uit mijne zetel. Hopelijk slaapt hij snel door :sleep:

Ach, ik vond dat zalig met ne pasgeboren baby. :D 2 (nu 3 weken zeker?) thuis en tussen de voedingen door voldoende tijd om op te laden.

Ik vond eigenlijk alle bevoorradingen slecht.
Water was te koud. Alleen de laatste op 39km ofzo was van temperatuur goed.
Die harde bekers waren ook een ramp. De helft vloog er al uit bij het aannemen (en soms zat er al heel weinig in) en dan omdat het zo grote bekers waren liep de helft rond mijn mond weg. Dan schiet er niet veel meer over.

Het vertrek hadden ze ook anders kunnen doen. Extra box van 1u20 voor de halve marathon ofzo. De eerste kilometers door het stad nog door heel veel mensen ingehaald van de 21km (ik volgde de vlag van 2u59). Gaf wel wat problemen aan de versmallingen.

Ik ben op 3u15 binnengekomen maar ging voor de 3u. Toch beetje teleurgesteld maar het uitlopen is natuurlijk altijd al top.
Nu eens uitzoeken wat er mis is gegaan want die 3u zit er zeker in als ik de benen eens heb van op de marathonsimulatie.

Ik ga voor mijn volgende marathon in het najaar sowieso 1 kiezen waar fietsbegeleiding is toegestaan. Nog het gemakkelijkst van allemaal.

Pfff pasgeboren baby's en lopen is echt de slechtste combi ooit. Ik geraak 's avonds echt niet uit mijne zetel. Hopelijk slaapt hij snel door :sleep:
Meenemen in de buggy en gaan. Zo deed ik het.

Tot zo iets meer als een jaar was, toen wou meneer niet meer zo lang in de buggy zitten...

iemand toevallig een kortingsbon van all4running liggen?
iemand toevallig ervaring met race number magnet https://all4running.be/gato-race-number-magnet-gato-acrm-03?
Geen ervaring mee. Ik vind speldjes toch veiliger dan magneten, zou bang zijn dat mijn startnummer loskomt.

Door het mooiere en warmere weer van de afgelopen weken, nog een impulsaankoop gedaan voor de marathon binnen anderhalve week: een witte en flinterdunne tanktop van Nike (Aeroswift) en een witte pet van Nike, maar ik lees net dat het begin april blijkbaar ook heel koud kan worden, dus misschien zal het niet eens nodig zijn. Nog 11 keer slapen.

Geen ervaring mee. Ik vind speldjes toch veiliger dan magneten, zou bang zijn dat mijn startnummer loskomt.

Door het mooiere en warmere weer van de afgelopen weken, nog een impulsaankoop gedaan voor de marathon binnen anderhalve week: een witte en flinterdunne tanktop van Nike (Aeroswift) en een witte pet van Nike, maar ik lees net dat het begin april blijkbaar ook heel koud kan worden, dus misschien zal het niet eens nodig zijn. Nog 11 keer slapen.
Ik hoop dat het in Rotterdam ijskoud is, echt wel mijn weer. Voorlopig op bbc weather staat er 8-13 graden voor Rotterdam.

Terug
Bovenaan