Weet er iemand hoe dat zit met de foto's van die Golazo events? Kunnen daar na x aantal dagen nog foto's bijkomen?
Want nu vind ik het maar heel erg pover. Een paar foto's van na 4km en een paar foto's van een paar km voor het einde, en dat is het zowat.
Ik weet zeker dat er ergens halverwege foto's getrokken zijn waar ik eens "tof" wou opstaan (
) maar vooral aan de finish, mijn dochters hebben het laatste eindje meegelopen en zijn samen over de finish gekomen, we zijn elkaar in de armen gevlogen en ik heb de fotograaf daar zien wegklikken dat het een lieve lust was.
En _niets_ van dat alles is terug te vinden (echt, al duizend finishfoto's bekeken van een eind voor en een eind nadat ik gefinisht ben, en niets).
Kan het zijn dat gewoon nog niet alle foto's online staan, of is dat het dan?
Want nu vind ik het maar heel erg pover. Een paar foto's van na 4km en een paar foto's van een paar km voor het einde, en dat is het zowat.
Ik weet zeker dat er ergens halverwege foto's getrokken zijn waar ik eens "tof" wou opstaan (
) maar vooral aan de finish, mijn dochters hebben het laatste eindje meegelopen en zijn samen over de finish gekomen, we zijn elkaar in de armen gevlogen en ik heb de fotograaf daar zien wegklikken dat het een lieve lust was.En _niets_ van dat alles is terug te vinden (echt, al duizend finishfoto's bekeken van een eind voor en een eind nadat ik gefinisht ben, en niets).
Kan het zijn dat gewoon nog niet alle foto's online staan, of is dat het dan?