Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loop al jaren met veel plezier met magneten.iemand toevallig een kortingsbon van all4running liggen?
iemand toevallig ervaring met race number magnet https://all4running.be/gato-race-number-magnet-gato-acrm-03?
iemand toevallig een kortingsbon van all4running liggen?
iemand toevallig ervaring met race number magnet https://all4running.be/gato-race-number-magnet-gato-acrm-03?

Hier ook mijn laatste 'zware' training gedaan, 6km opwarming+1km Tempo+2,5km Marathon+1kmherstel+1km tempo+2,5km marathon+2km cooling down; dan dit weekend twee duurlopen 8 en 18km en dan laatste weken nog paar korte duurlopen.Vandaag m'n laatste intense training gedaan (5+4+3km aan MP), nu begint m'n (korte) taper officieel. De komende tien dagen zien er als volgt uit:
Vrij: rust
Zat: 1u @65-70%
Zon: 1u15@65-70% (of inkorten indien moe)
Ma: rust
Di: 30min @ 65-70% + 10min @ MP + 10min cooling down
Woe: rust
Do: 30min @65-70% + 5x100m strides + cd
Vrij: rust
Zat: 20min @65-70% + 5x100m strides + cd
Zon: 15-20min jog opwarming + marathon + cd

.ale mail ontvangen, wave 1, nr 7317.Succes. Nee, ook nog geen email gehad, maar die kwam vorig jaar in oktober ook laat aan. Geen zorgen maken
Je startnummer ken je normaal al, dus zelf moest je geen email krijgen kan je zondagochtend met je inschrijvingsbevestiging en id-kaart gewoon je borstnummer ophalen.
Op de website heb ik me ingelogd met m'n account en een paar maanden geleden m'n eindtijd van 2u50 opgegeven, benieuwd of ik nu ik vak B van wave 1 kan starten ipv in vak C vorig jaar.
Volgende week nog snel om een goedkope poncho van de Action om aan te doen voor de start en dan weg te gooien net voor het startschot.
7084 hier.
Info over startvakken staat helemaal onderaan op event info pagina website NN marathon Rotterdam:
![]()
Bib numberale mail ontvangen, wave 1, nr 7317.
Wat is dat met die vakken?

sebiet staat iedereen in vak1Bib number
Your bib number is: 7602
Your startwave is: Wave 1
Mini BG meeting in vak 1?![]()

Ik volg alvast ^^ 2u59 is het doel hier en zal ook een serieuze overwinning worden alvast als het gaat lukken met de knieblessures tijdens de voorbereiding!sebiet staat iedereen in vak1
Ik zal te vinden zijn in de pacegroep van 2u59m, ergens diep verscholen in de buik van peloton.
maar vooral aan de finish, mijn dochters hebben het laatste eindje meegelopen en zijn samen over de finish gekomen, we zijn elkaar in de armen gevlogen en ik heb de fotograaf daar zien wegklikken dat het een lieve lust was.
En _niets_ van dat alles is terug te vinden
) een paar seconden vol in beeld in de officiële aftermovie.Gevonden waarom ik er geen foto's van vond. Het was video, en ik kom met m'n oudste dochter (en al mijn emoties) een paar seconden vol in beeld in de officiële aftermovie.
Schoon souvenir.
.