NemesisBE
Well-known member
Hm, het voelde ni zo warm aan toen ik aan de HM bezig wasDe (night)marathon van Antwerpen? 18,9 graden ja.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hm, het voelde ni zo warm aan toen ik aan de HM bezig wasDe (night)marathon van Antwerpen? 18,9 graden ja.

Idem, ik had dat isolatiedekentje keihard nodig.Hm, het voelde ni zo warm aan toen ik aan de HM bezig was![]()
In tegendeel, door uw hoofd leeg te maken tijdens een rustig loopje krijg je meer energie, niet?!

Vanaf maandag weer temperaturen richting de 20 graden. Hopelijk valt het zondag nog een beetje mee in Rotterdam. De start is om 10u en gelukkig zal het nog niet te warm zijn door het zomeruur.
Vandaag nog even m'n rug en nek laten kraken, zoals ik in oktober voor Rotterdam ook heb gedaan.
Was aan het denken misschien T-shirt en lange broek gewoon aan te doen?

Ja, 10 graden is voor mij ook een beetje het omslagpunt. Zeker op wedstrijd zou ik daarboven niet meer in lange broek of lange mouwen gaan.Lange broek? Bij 10+ graden?![]()
Lange broek? Bij 10+ graden?![]()

Ja, ik heb KOTK ook met lange broek gelopen eigenlijk niet eens bij stilgestaan.
Ik heb ook nog nooit echt +20km gedaan met een korte broek en heb eigenlijk wat schrik om schuurwonden ofzo te hebben? Heb niet echt loopkleren en al zeker geen short. Heb zo een katoenen shortje dat ik wel zou kunnen aandoen denk ik.

), enkel bovenaan twijfel ik om onder mijn t-shirt nog een mesh-laagje aan te doen voor de kou/schuren.Haha, ik heb geprobeerd om de afbeelding mee werkend te krijgen, maar het lukt nietMijn outfit al klaar gelegd (te veel vrije tijd want vakantie)
@kay-gell : ik zou eens kijken voor zo'n 2-in-1-short zoals hierboven op de foto. Die spandex vanbinnen is comfortabel, spant niet te hard en het beschermt je dijen tegen schaafwonden. Ik had speciaal zo'n kort shortje met split van Nike (Aeroswift) gekocht voor m'n races, maar de naad van dat binnenbroekje (netje), had m'n dijen volledig laten bloeden na een halve marathon.

Ik loop zondag ook gewoon in een singlet en korte broek, of het nu 5--10-15-20 graden is, altijd hetzelfde want warm krijg ik het sowieso
Het weer van zondag ziet er wel goed uit, mag altijd kouder voor mij. Voor de wind schuil ik wel achter de pace groep of achter blub![]()
.