Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en de 8e moet ik een examen gaan doen, dus dat wordt zoeken naar gaatjes om toch de kilometers te maken die Trenara voorschrijft.Dan ga je de commentaar krijgen: "Je training niet kunnen afwerken? Foei! Nee, geen probleem, één training zal niet bepalen of je je doel haalt."83km gedaan op 5 dagen, overmorgen komen er nog 15 bij dus dat wordt een week van net geen 100km. Gezien ik pas in januari voor het eerst een maand op 200km afrondde, is dat toch wel een zeer stevig weektotaal voor mij. Heel blij dat het blessure- en pijnvrij gaat, al voel ik de vermoeidheid wel een beetje.
Volgende week weet ik niet goed hoe ik het ga organiseren. Weekend van 5-6 een weekendje weg met de vrouw gepland (daar kan ik het ECHT niet maken om vroeg op te staan om te gaan lopen) en de 8e moet ik een examen gaan doen, dus dat wordt zoeken naar gaatjes om toch de kilometers te maken die Trenara voorschrijft.

Inderdaad. Om de 2-3 weken een rust week inplannen kan nooit kwaad.Dan ga je de commentaar krijgen: "Je training niet kunnen afwerken? Foei! Nee, geen probleem, één training zal niet bepalen of je je doel haalt."
En met reden: een paar trainingen missen zullen niet bepalen of het gaat lukken![]()
Of om de week 2-3 rustwekenInderdaad. Om de 2-3 weken een rust week inplannen kan nooit kwaad.

Al eens gedacht aan heup mobilisatie oefeningen? Ik doe regelmatig deze oefeningen:Ik ben wat snel km's aan het opbouwen vrees ik, had na m'n duurloopje woensdag wat last in m'n heup, das ook weer een nieuw soort pijntje. Ik ga terug naar 3 loopjes per week ipv 4.
Volgende week al HM van Kruibeke, verre van in vorm en uitlopen zal wel loggen maar het gaat pijn doen denk ik![]()
Nog niet maar ga het wel eens bekijken, tis de eerste keer dat ik er last van heb.Al eens gedacht aan heup mobilisatie oefeningen? Ik doe regelmatig deze oefeningen:
?Anders wel?Een toptijd zal er dan niet in zitten, maar dat was toch niet de bedoeling. Hè team?

TOPTIJD VOOR MIJ, OKE?!Anders wel?![]()
![]()

Ik en Karry warmen eerst 20km op en dan is het FULL speed!Een toptijd zal er dan niet in zitten, maar dat was toch niet de bedoeling. Hè team?
Na wat stil gelegen terug begonnen met stilaan op te bouwen.
Focus ligt nu op km maken.
Zit nu op een tempo van 6:45 op 6,5km
Vanaf hoeveel km kan je je gaan focussen op de snelheid ?
Even uitgetest. Gisterenavond, rotslechte benen maar gewoon doorgeduwd tot 10 km (20km met Karry erbij). Daarna laatste 2km tempo laten zakken en gedaan alsof jij dan begon mee te lopen. Zalig om zo te vertragen met rotslechte benen! Dus dat komt wel goedEen toptijd zal er dan niet in zitten, maar dat was toch niet de bedoeling. Hè team?