Ik vond Brugge eigenlijk best wel leuk om eerlijk te zijn. De ideale omstandigheden en vorm van de dag hebben wel veel toegevoegd aan de ervaring. Als er een zuiden wind zou staan, ben je wel serieus gekloot

. Qua sfeer is het inderdaad wel niet optimaal, veel lange stukken zonder volk, de finish in de binnenstad vond ik wel machtig, serieus kippenvel de laatste km. Ik heb ook wel de pech gehad dat ik heel veel alleen heb moeten lopen, gelukkig was Michiel er!
Als het puur is om uit te lopen zou ik Antwerpen ook wel durven aanraden. Catastrofale dag bij mij, maar die sfeer van een avondmarathon…

Wel absoluut geen fan om ‘s avonds te lopen, dus mij zien ze daar niet snel terug.
Vandaag voor het eerst sinds lang nog eens met de club getraind. 8x400m gedaan met 50m recup in de gietende regen. Tempo tussen de 3:15 - 3:20, trok dus op niet veel, maar dit heb ik toch gemist. De komende weken moet ik er terug wat inkomen, maar ik ben stilletjes aan klaar om af te zien.
Mijn doelen voor 2022 liggen nog totaal niet vast. Eind januari eerst de Houffatrail 53km als opwarmer en dan eind februari mijn lichaam de vernieling in slenteren op de
Legends trail (250km). Ik heb er mega veel zin in! Mijn vaste ultra maatje heeft ondertussen beslist om ook deel te nemen, dus dat wordt weer fenomenaal om samen af te zien.
In het najaar zoals dit jaar weer een snelle marathon uitkiezen om sub 2u45 te lopen.
Al zal het nog maar de vraag zijn hoe ik recupereer van de Legends.