Legends Trail (250).
TWEEHONDERDVIJFTIG??? Gij zijt echt knettergek he

Mooi verslag @MichielD4 hopelijk kan ik volgende jaar m'n eerste eens afwerken, zulke dingen lezen werkt zeker als inspiratie!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Legends Trail (250).

TWEEHONDERDVIJFTIG??? Gij zijt echt knettergek he
Mooi verslag @MichielD4 hopelijk kan ik volgende jaar m'n eerste eens afwerken, zulke dingen lezen werkt zeker als inspiratie!

Hmm ik kom net (weer) tot de conclusie dat ik voor de tweede keer vader wordt volgend jaar, niet echt de moment voor een marathon schema.
Enige optie lijkt de thuismatch op de marathon van Kruibeke maar das al op 6 maart , dan zou ik idealiter volgende week al moeten starten om 16 weken voorbereiding te hebben.
![]()
Hmm ik kom net (weer) tot de conclusie dat ik voor de tweede keer vader wordt volgend jaar, niet echt de moment voor een marathon schema.
Enige optie lijkt de thuismatch op de marathon van Kruibeke maar das al op 6 maart , dan zou ik idealiter volgende week al moeten starten om 16 weken voorbereiding te hebben.
![]()

Hier genoeg gaan lopen met 2 baby's in een fietskar met 4 wielen. Niet ideaal maar het gaat.Heeft er iemand ervaringen met rugzakken waar borelingen in kunnen? Softflask met pap, een gelleke op basis van fruit en dan kan hij er wel tegen voor een uur of 4 he![]()

Mooi verslag Michiel.
Klein vraagje, op briefing van Beartrail staat er dat er een isolatiedeken meegenomen moet worden.
Waar koop je zoiets?
Online vind ik het wel, maar als het te laat geleverd wordt heb ik geen...
Zelf nog aan het twijfelen wat eten ik ga meenemen. Ik denk wat wafels en wraps. Als er iemand tips heeft... Alle info is nuttig![]()
Awel, ik ben er toevallig net ook over aan het opzoekenWie gebruikt hier regelmatig energy gels tijdens zijn training/wedstrijden? Ik heb dat nog nooit gebruikt en ben dat nu toch wel aan het overwegen om te leren gebruiken.
Welke merken gebruiken jullie?
Nemen jullie die altijd met water in?
Ik heb het in mijn wedstrijden doelpogingen boven de 10M wel gebruikt. En heb maar een paar ervaringen, maar wel wisselende 

Effect voel ik altijd superhard ongeveer 15' na het opeten.Check ook eens de verbandkist van uw auto, soms steekt daar ook zo'n reddingsdekentje in.Ok thx, ik hoop er nog te geraken want niet meteen in de buurt. Anders laat ik wel iets weten.