Michel Drets
Well-known member
Als het in mijn agenda past kom ik zeker mee!
Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en 2 leuke dagen te beleven.
Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en 2 leuke dagen te beleven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik behoud mij het recht voor om op basis van volledig willekeurige criteria mensen te weigerenEuhm, er zijn hier toch enkele 100 members op bg![]()
.Wat kan ik balen van een slechte training. Ach ja ... morgen beter.
Als ik tegen dan terug wat loopconditie heb, zie ik dat ook wel zitten.Ik speel al een hele tijd met het idee om eens een BG trail weekend te organiseren rond ons buitenverblijf tussen Houffalize en Gouvy (Parc Naturel des 2 Ourthes). Omdat er hier toch een aantel trailers zitten dacht ik alvast eens te polsen naar eventuele interesse:

Bear trail 58K is niet te onderschatten. Ik heb hem ooit gelopen met wat meer trainingskilometers en veel langer had hij niet mogen duren. Vanaf kilometer 55 moest ik om de 500 meter stretchen om niet in een kramp te schieten en voelden mijn knieën als scharnieren die 30 jaar geen WD40 hadden gezien.
. Mijn langste wedstrijd tot nu toe is 46k met 1800 HM. Het afgelopen jaar wel nog relatief veel kunnen lopen (2000 km) en fietsen (6000km). Dus een basis is er wel maar het is sowieso ook onbekend terrein.Zeker niet te onderschatten, en dat besef ik ook. Mijn langste wedstrijd tot nu toe is 46k met 1800 HM. Het afgelopen jaar wel nog relatief veel kunnen lopen (2000 km) en fietsen (6000km). Dus een basis is er wel maar het is sowieso ook onbekend terrein.
Vandaar dat ik de komende weken wil testen met wat langere duurlopen. Het doel is ook enkel om te finishen.
Thanks voor het vertrouwenKom, niet flauw doen, de 58km loop jij zonder problemen. 58km is ook maar een beetje langer dan een marathon. Als ik het goed lees/reken heb je 15u om de 58km uit te lopen, desnoods doe je dat op een half been.
Nee serieus, ik heb ondertussen 2x met u gelopen en als uw conditie nog maar in de buurt komt van die 2 dagen doe jij dat met sprekend gemak. Het parcours van de Bear trail is ook allesbehalve zwaar, dat helpt ook al.
Ik heb het ondertussen al een paar keer gezegd: Dat parcours is zeker niet het mooiste dat er is, maar absoluut wel genietbaar en gevarieerd genoeg. Ideale trail om uw limieten af te tasten qua afstand.
. Ik ben altijd eerder aan de conservatieve kant
. Als iemand nog tips heeft voor leuke routes rond het Waasland (ben net verhuisd), laat maar weten![]()