Denk dat Bart sub 4u zal lopen zene, eerder 3u45 (5:19/km)
Als zelfs BDW het kan ...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat Bart sub 4u zal lopen zene, eerder 3u45 (5:19/km)

Aah bon ...Denk dat Bart sub 4u zal lopen zene, eerder 3u45 (5:19/km)
Hij heeft daar vorig weekend nog een training 21,1 km gepost van 1u53 (5:25/km) met gem HS van 160 bpm
Ik denk wel dat hij in mijn buurt zal zitten dus heb mijn volgers gevraagd dat ze mij af en toe laten weten hoe ver ik achter hem zit![]()

een 32 km training aan een snelheid van +10 km/u, dan ben ik toch ook perte-totale zene.Aah bon ...
Ik zag gewoon zijn 32km training passeren aan 3u07 met comment dat hij hoge hartslag had en vermoeid.
Maar mijn mening blijft. Hopelijk blijf ik hem voor![]()
Ook wel een beetje ambetant da'k nu ga moeten slapen met dat Covid-safe armbandje
same here, het jeuken is wel overgegaan na een uur of 5Vind het bij mij niet los genoeg :/

Amuseer jullie, ik zal er enen drinken op jullie gezondheid!normaliter moest ik morgen ook starten in de marathon van antwerpen. Bon, dat is dus niet gelukt en drie weken geleden gedegouteerd alle trainingen gestaakt. Symbolisch start ik na drie weken (en 3 kilo zwaarder) niets doen terug met lopen op de dag dat ik had moeten schitteren. Blijft wat pijnlijk maar ook het gevoel dat als ik nu niet terug opstart ik nooit meer ga herbeginnen.
Ken dat gevoel, hier ook 3 weken geleden de schoenen aan de haak moeten hangennormaliter moest ik morgen ook starten in de marathon van antwerpen. Bon, dat is dus niet gelukt en drie weken geleden gedegouteerd alle trainingen gestaakt. Symbolisch start ik na drie weken (en 3 kilo zwaarder) niets doen terug met lopen op de dag dat ik had moeten schitteren. Blijft wat pijnlijk maar ook het gevoel dat als ik nu niet terug opstart ik nooit meer ga herbeginnen.

Haha das durvenIk ben vanavond ook wel braaf geweest, heb maar 1 Omer gedronken, bijna gelijk de echten![]()

Hier zal het ook zowiets zijn, gewoon ontbijt (koffie+yoghurt) smiddags pasta met wat tomatensaus en tonijn, en dan als avondmaaltijd sanwiches met kippenwit/tonijn+banaan en rijstaart ofzo. En dan mezelf volgieten met alle legale doping die ik hier nog heb liggen.Haha das durven
Wat eten jullie morgen nog?
Ik zal gewoon ontbijten zoals anders. Misschien extra banaan erbij eten. ‘S middags spagetti met weinig saus. En dan witte boterhammetjes om rond 4u te eten met een banaan in schijfjes