Algemene Loopthread

Denk dat Bart sub 4u zal lopen zene, eerder 3u45 (5:19/km)

Hij heeft daar vorig weekend nog een training 21,1 km gepost van 1u53 (5:25/km) met gem HS van 160 bpm

Ik denk wel dat hij in mijn buurt zal zitten dus heb mijn volgers gevraagd dat ze mij af en toe laten weten hoe ver ik achter hem zit ;)
Aah bon ...
Ik zag gewoon zijn 32km training passeren aan 3u07 met comment dat hij hoge hartslag had en vermoeid.

Maar mijn mening blijft. Hopelijk blijf ik hem voor :biglaugh:

Veel succes iedereen. Ik hoop dat er wat pr's sneuvelen. En hopelijk kan iedereen met een goed gevoel uitlopen, zonder blessures. Finish strong!

Veel succes mannen! Antwerpen is mij te ver en de loopvorm ver zoek ;) Amuseer jullie, ik zal er enen drinken op jullie gezondheid!

normaliter moest ik morgen ook starten in de marathon van antwerpen. Bon, dat is dus niet gelukt en drie weken geleden gedegouteerd alle trainingen gestaakt. Symbolisch start ik na drie weken (en 3 kilo zwaarder) niets doen terug met lopen op de dag dat ik had moeten schitteren. Blijft wat pijnlijk maar ook het gevoel dat als ik nu niet terug opstart ik nooit meer ga herbeginnen.

normaliter moest ik morgen ook starten in de marathon van antwerpen. Bon, dat is dus niet gelukt en drie weken geleden gedegouteerd alle trainingen gestaakt. Symbolisch start ik na drie weken (en 3 kilo zwaarder) niets doen terug met lopen op de dag dat ik had moeten schitteren. Blijft wat pijnlijk maar ook het gevoel dat als ik nu niet terug opstart ik nooit meer ga herbeginnen.

Dat zijn helaas de minder leuke momenten van onze sport. Ik weet echter hoe het voelt om te moeten passen voor een groot doel, maar net zoals bij mij zal je snel wel een ander doel kunnen vastleggen.

Ja, dat bandje zit wel iets te strak en iets te ambetant. Dat gaat me vannacht nog plagen. Maar de spaghetti is binnen, en de enkel is weer wat losser dan begin van de week.

Iedereen enorm veel succes gewenst! We zetten de tabellen vol met BG’ers!!!!!!

Ik ben vanavond ook wel braaf geweest, heb maar 1 Omer gedronken, bijna gelijk de echten 😂. Finish is trouwens best wel knap vind ik, gaat wat geven morgenavond.

Ken dat gevoel, hier ook 3 weken geleden de schoenen aan de haak moeten hangen

Maar het feit dat Bart De Wever morgen die marathon kan lopen jaagt de goesting terug de hoogte in, als hij dat kan ik toch ook zeker...:evil:

Laatst bewerkt:
Ik ben vanavond ook wel braaf geweest, heb maar 1 Omer gedronken, bijna gelijk de echten 😂
Haha das durven 😊
Wat eten jullie morgen nog?
Ik zal gewoon ontbijten zoals anders. Misschien extra banaan erbij eten. ‘S middags spagetti met weinig saus. En dan witte boterhammetjes om rond 4u te eten met een banaan in schijfjes

Haha das durven 😊
Wat eten jullie morgen nog?
Ik zal gewoon ontbijten zoals anders. Misschien extra banaan erbij eten. ‘S middags spagetti met weinig saus. En dan witte boterhammetjes om rond 4u te eten met een banaan in schijfjes
Hier zal het ook zowiets zijn, gewoon ontbijt (koffie+yoghurt) smiddags pasta met wat tomatensaus en tonijn, en dan als avondmaaltijd sanwiches met kippenwit/tonijn+banaan en rijstaart ofzo. En dan mezelf volgieten met alle legale doping die ik hier nog heb liggen.

Terug
Bovenaan