Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2u34? Crazy man! Proficiat!Doel geslaagd. Wind was af en toe best aanwezig.

Hoedje af! Waanzinnig snelle marathon!Doel geslaagd. Wind was af en toe best aanwezig.
Doel geslaagd. Wind was af en toe best aanwezig.
Is er eigenlijk een BG club ofzo op Strava? Ik ga twee gratis maanden activeren, benieuwd wat het verschil is met de gratis versie.
Woeps ik had op 'Beyond Gaming' van elkaar af gezocht en vond dan niks![]()

'tis hier een forum gedomineerd door IT'ers en offshoots. Uiteraard doen we niet aan CamelCaseWoeps ik had op 'Beyond Gaming' van elkaar af gezocht en vond dan niks![]()
.Ge kunt in een berichtje aangeven wat uw nick is.Ik heb gevraagd om lid te worden! Denk dat ik gewoon word weergegeven als Kevin daar?
Had je nog veel over na die 2 km?Vandaag 2 km kunnen doen aan 4min15 ongeveer tijdens mijn tempoduurloop. Benieuwd of ik nog een slagje sneller kan binnen twee weken. De voorspelde tijd zou 20min5 sec zijn. Uiteraard gaan we proberen onder de 20min te blijven.

Zie net dat ik op Strava aan 999km zit. Morgen loop ik dus mijn duizendste kilometer sinds ik ben beginnen lopen![]()
.Ge kunt in een berichtje aangeven wat uw nick is.
Bijkomend vraagje:
Binnen twee weken ga ik proberen een PR te zetten op de 5k. Hoe ziet een warm-up eruit? Gewoon 1 km loslopen en stretchen?
De locatie is al bepaald (langs het kanaal) en we zien wel hoe de wind staat.
Vandaag 2 km kunnen doen aan 4min15 ongeveer tijdens mijn tempoduurloop. Benieuwd of ik nog een slagje sneller kan binnen twee weken. De voorspelde tijd zou 20min5 sec zijn. Uiteraard gaan we proberen onder de 20min te blijven.
x is gewoonweg top!Succes! 5km sub 20 is jaren lang een van men doelen geweest. Echt een knappe tijd!Ge kunt in een berichtje aangeven wat uw nick is.
Bijkomend vraagje:
Binnen twee weken ga ik proberen een PR te zetten op de 5k. Hoe ziet een warm-up eruit? Gewoon 1 km loslopen en stretchen?
De locatie is al bepaald (langs het kanaal) en we zien wel hoe de wind staat.
Vandaag 2 km kunnen doen aan 4min15 ongeveer tijdens mijn tempoduurloop. Benieuwd of ik nog een slagje sneller kan binnen twee weken. De voorspelde tijd zou 20min5 sec zijn. Uiteraard gaan we proberen onder de 20min te blijven.
Moet lukken. Ik liep een paar jaar geleden zo rond 4min30sec/km. En mijn doeltijd was dan onder 21min te lopen (4min12sec/km gemiddeld).Had je nog veel over na die 2 km?
Persoonlijk vind ik van 4min15 naar <4min gaan een grote stap. En tussen 2 en 5km zit er natuurlijk ook nog een verschil..
Vorig jaar probeerde ik ook sub20min te lopen. Jammergenoeg gestrand op 20min08. Ik probeer na de marathon dit ook even recht te zetten.
die 20min. staat niet mooi op mijn strava profiel![]()

Had je nog veel over na die 2 km?
Persoonlijk vind ik van 4min15 naar <4min gaan een grote stap. En tussen 2 en 5km zit er natuurlijk ook nog een verschil..
Vorig jaar probeerde ik ook sub20min te lopen. Jammergenoeg gestrand op 20min08. Ik probeer na de marathon dit ook even recht te zetten.
die 20min. staat niet mooi op mijn strava profiel![]()
Eerst en vooral mijn excuses voor de 2 verschillende posts. Deze gemist en dus niet kunnen multi-quoten, my bad.
Opwarming moet je zelf wat zien. Vooral een 5km of 10km doe ik meestal een opwarming van 2 à 3km met enkele strides op het einde. Nadien even tot rust komen en gaan met die banaan. Stretchen doe ik sowieso al niet, maar is dat überhaupt niet nefast om dat te doen na een opwarming!? Of toch zeker niet statisch stretchen.
Veel succes in ieder geval! Er zijn zo bepaalde mijlpalen als recreatieve loper
En sub 20min lopen is er zeker zo eentje. De eerste keer dat je op een loopje 3:5x ziet staan bij uw tempo ipv 4x is gewoonweg top!
Succes! 5km sub 20 is jaren lang een van men doelen geweest. Echt een knappe tijd!
Moet lukken. Ik liep een paar jaar geleden zo rond 4min30sec/km. En mijn doeltijd was dan onder 21min te lopen (4min12sec/km gemiddeld).
Ik heb dat toen gehaald door alles nog uit de kast te halen tijdens km 5 en die km net onder de 4 min gemiddeld te lopen. Km 5 was toen mijn snelste km.
Voor mij is onder 4min/km echt vol gas, dus Ultra100 loopt mij in minder dan 1 km tijd, tijdens zijn marathontraining, mij er gewoon af -op zijn recuptempo en zonder te hijgen- terwijl bij mij dan het snot uit de mond komt en ik net niet overlijd door barstende longen en kapotte benen.![]()