Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of eigenlijk al denk maar te kunnen finishenAllez, iedereen die finisht is eigenlijk een topper...

Hier hetzelfde.Wat een prestaties hier, en dat geldt echt voor iedereen! Als ik dat hier allemaal lees vloek ik toch op mijn blessure zeDoe in elk geval zo voort, bakken motivatie te vinden hier!
Er lijkt gelukkig wel licht te komen aan het einde van de tunnel, al ga ik onder voorbehoud spreken, want het is al de derde keer sinds midden december dat ik dat denk. Lang verhaal kort: ik heb sinds midden december al 2 keer zes weken absoluut niet gelopen en dan nog 4 weken impactvrij gesport in januari wegens terugkerende kniepijn. Nu zijn de aard en oorzaak van de blessure na 2 loopanalyses + een MRI scan van de knie volgens mij wel gekend, dus kan daar aan gewerkt worden.
Je kan het altijd positief bekijken. De progressie die je de eerste weken als je terug loopt boekt, is iets wat je nadien niet gemakkelijk evenaart.Proficiat, ik ben zelden zo enthousiast geweest over iemand anders z'n prestatie.Aangekomen, wat een wedstrijd. Verslag volgt nog, maar je kan in België geen mooiere ultra organiseren, prachtig gewoon!

.
.

Amai, straffe prestaties. Ik hoop deze zomer ook eens in de Ardennen een leuke korte trail te doen (15km).

Laat maar zo. Blijft dat tenminste beetje authentiekVreemd dat de GTLC trouwens amper mediaaandacht krijgt, een artikeltje op sporza was nu wel het minste he...

Ga naar een speciaalzaak.. Of het runnerslab of time2run is maakt weinig uit.Dikke prestaties hier de laatste tijd, zeer inspirerend!
Mijn huidige loopschoenen zijn redelijk versleten dus wil ik er nieuwe kopen. Het is misschien aan te raden voor mij als relatief "nieuwe" loper om naar een speciaalzaak te gaan voor advies op maat, genre Runnerslab? Mijn huidige schoenen heb ik toen zo laten bepalen, maar dat is een hele tijd geleden en ik heb toen een paar jaar ertussen niet gelopen (heb toen gewoon tussendoor nog eens dezelfde schoenen gekocht, maar die zijn uiteraard niet meer te krijgen). Of is dat niet per se nodig voor iemand die voornamelijk zich gaat beperken tot 3x per week 5 km en kan ik dan ook gewoon een Decathlon ofzo binnen stappen?
Heeft er iemand ervaring met 't Sportlab TIME2RUN in Hasselt?

Idem maar moet nog eens uitdokteren de welke, sommige van 15km hebben toch serieus wat hoogte meters
Ik dacht eerst eentje uit die Naturarun serie te doen, dat zijn toch iets minder uitdagende parkoers maar er zijn er geen meer gepland tot het najaar zie ik.
Vreemd dat de GTLC trouwens amper mediaaandacht krijgt, een artikeltje op sporza was nu wel het minste he...
.Dikke prestaties hier de laatste tijd, zeer inspirerend!
Mijn huidige loopschoenen zijn redelijk versleten dus wil ik er nieuwe kopen. Het is misschien aan te raden voor mij als relatief "nieuwe" loper om naar een speciaalzaak te gaan voor advies op maat, genre Runnerslab? Mijn huidige schoenen heb ik toen zo laten bepalen, maar dat is een hele tijd geleden en ik heb toen een paar jaar ertussen niet gelopen (heb toen gewoon tussendoor nog eens dezelfde schoenen gekocht, maar die zijn uiteraard niet meer te krijgen). Of is dat niet per se nodig voor iemand die voornamelijk zich gaat beperken tot 3x per week 5 km en kan ik dan ook gewoon een Decathlon ofzo binnen stappen?
Heeft er iemand ervaring met 't Sportlab TIME2RUN in Hasselt?