Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp dat je de dingen niet als een must wilt voorstellen. Toch, sinds ik toegegeven heb aan mijn raceweek routine en vooraf mijn maag train heb ik me altijd wel meer comfortabel gevoeld in een race dan toen ik nog veel minder gels etc nam. Ik doe nu in de winter wel eerder peperkoek of haribo dan gels, alleen al voor de prijs en de afwisseling.Ik wil gewoon vermijden dat iemand die net z'n eerste wedstrijd loopt gaat beginnen twijfelen of hij een kwartier voor de start een gelletje zou nemen of niet.
Sowieso ga ik hier altijd dwarsliggen als het op de 'gellification' van hardlopen aankomt![]()
Ik wil gewoon vermijden dat iemand die net z'n eerste wedstrijd loopt gaat beginnen twijfelen of hij een kwartier voor de start een gelletje zou nemen of niet.
Sowieso ga ik hier altijd dwarsliggen als het op de 'gellification' van hardlopen aankomt![]()
Ja ik merk op dat jij voor wedstrijden met andere schoenen loopt als tijdens uw trainingen ?Iemand vraagt tips en kan alsnog zijn eigen goesting doen met de gegeven tips nadat hij verschillende tips van verschillende mensen krijgt? Je zoekt spijkers op laag water.

Het past voor mij in de beleving naar een wedstrijd. Zoals ik op training niet geef om mijn kledij (10j oude Decathlon legging en windstopper), denk ik na over welke kledij ik op een wedstrijd ga dragen. En niet om die op Instagram te posten.Ja ik merk op dat jij voor wedstrijden met andere schoenen loopt als tijdens uw trainingen ?
Ik geef daar geen reet om. Ik heb één paar en that is it.
Dat ik hierdoor xx sec per km mee verlies? Ik win of verlies er nog steeds geen medaille mee he.
Maar als het jou blij maakt? Waarom niet. Ieder zijn ding hé. We lopen voor ons zelf niet voor een ander.![]()

Ik heb ook een aparte racekit. Geeft me mentaal toch iets meer een boost voor in racemodus te komen merk ik.Het past voor mij in de beleving naar een wedstrijd. Zoals ik op training niet geef om mijn kledij (10j oude Decathlon legging en windstopper), denk ik na over welke kledij ik op een wedstrijd ga dragen. En niet om die op Instagram te posten.![]()

Bij mij vandaag net hetzelfde, nog nooit zoveel last gehad van mijn na die dry needling. Hopelijk helpt het, want nu mank ik gewoonDaarstraks dry needling gehad in mijn kuit. Ik kan niet meer stappen... nog nooit zo erg geweest dan nu. Hopelijk morgen beter want zou moeten gaan werken.

Hier hielp het alvast bij een blessure in de bilstreek. Maandenlang last, dan amper 2x een dry needle sessie = blessure volledig weg.Bij mij vandaag net hetzelfde, nog nooit zoveel last gehad van mijn na die dry needling. Hopelijk helpt het, want nu mank ik gewoon![]()
Dat was vanaf gun time, mijn horloge gaf 1:25:09 dus ik had me er al bij neergelegd dat mijn sub 1u25 niet gelukt was.
en veel vertrouwen voor mijn marathon begin April.
). Start was ook onverwacht omdat ze niet afgeteld hadden.Denk dat het anders langer langs de Schelde is; jaagpad is onderbroken tot ergens einde van 't jaar omdat ze een nieuwe fiets/voetgangersbrug bouwen. Misschien dat er dus iets meer bochten in het parcours zaten.knappe prestaties!
was het parkoers dan anders dan vorig jaar? is toch wel wat amateuristisch, want bij abdi bashir was er ook wat verwarring las ik.
Best wel pittig zo 42k op strand & door duinen. Ik wist zelfs niet dat er zoveel duinen waren aan de belgische kustZondag voor het eerst es de North-c trail doen. Ben benieuwd.