Algemene Loopthread

Hier dikke miserie: Hielspoor leek verdwenen te zijn maar was plots terug erger dan ooit.
Echografie bevestigde dit, zeer duidelijke ontsteking.
Cortisonespuit gekregen maar die hielp niet.
Woensdag terug naar (andere) dokter: diclofenac + inlegzolen (die ik volgende vrijdag mag ophalen)

Hopelijk kan ik daardoor terug beginnen lopen want word hier absoluut krankzinnig onnozel van niet meer te kunnen lopen. Zelfs wandelen met de hond elke morgen doet pijn :S

Trail Baraque Fraiture en GTLC lijken zéér ver weg momenteel.

Zelf ook twee jaar geleden hielspoor gehad en da was zeer pijnlijk en vervelend. Heb er 8 maanden mee gezeten. Werd er op den duur depri van van niks mee te kunnen doen :(

Nu wel al meer dan een jaar verlost ervan gelukkig.

Laatst bewerkt:
Voorlopig geven ze volgende zondag 15 graden met zon, aan het twijfelen om water mee te nemen voor onderweg.

Vorig jaar het niet gedaan, maar was rond de 20 met zon. Had niet genoeg water binnen.

De vraag stellen is gelijk aan de oplossing in dit geval. Wel nog nooit gelopen met een vest.

Had mogen frisser zijn.

Nu zaterdag HM van Kruibeke, heb ik toch wel een verkoudheid/griepje opgelopen zeker. Hopelijk is het voorbij tegen dan, drie keer op tijd in bed en uitzweten zeker. :headshake:

Van een remontada gesproken, de hele week echt bagger gevoeld. Gisteren m'n PR op de halve met 5 minuten verbeterd! Onder vakkundige leiding van pacer @MichielD4! :bow:

Hier dikke miserie: Hielspoor leek verdwenen te zijn maar was plots terug erger dan ooit.
Echografie bevestigde dit, zeer duidelijke ontsteking.
Cortisonespuit gekregen maar die hielp niet.
Woensdag terug naar (andere) dokter: diclofenac + inlegzolen (die ik volgende vrijdag mag ophalen)

Hopelijk kan ik daardoor terug beginnen lopen want word hier absoluut krankzinnig onnozel van niet meer te kunnen lopen. Zelfs wandelen met de hond elke morgen doet pijn :S

Trail Baraque Fraiture en GTLC lijken zéér ver weg momenteel.
Ai nog wel bijna anderhalve maand voor Trail Baraque Fraiture…

En ik heb wat zitten rekenen en bij mij zal het voldoende zijn als ik in het totaal 20-25km loop. De rest kan ik wandelen en toch binnen de 18u binnenkomen.

Momenteel mijn tweede heropstart met lopen bezig. De eerste keer kreeg ik na de derde loop weer veel last van mijn tibia stressfractuur. Nu lijkt het beter te gaan. Zal alleszins verstandig moeten lopen, want echt lange afstanden lopen zal er nog niet inzitten tegen 11 april.

Voorlopig geven ze volgende zondag 15 graden met zon, aan het twijfelen om water mee te nemen voor onderweg.

Vorig jaar het niet gedaan, maar was rond de 20 met zon. Had niet genoeg water binnen.

De vraag stellen is gelijk aan de oplossing in dit geval. Wel nog nooit gelopen met een vest.

Had mogen frisser zijn.

Hoelang plan je onderweg te zijn?

Mogelijks belanden we weer in een verhitte (hehe) discussie.

Ai nog wel bijna anderhalve maand voor Trail Baraque Fraiture…

En ik heb wat zitten rekenen en bij mij zal het voldoende zijn als ik in het totaal 20-25km loop. De rest kan ik wandelen en toch binnen de 18u binnenkomen.

Momenteel mijn tweede heropstart met lopen bezig. De eerste keer kreeg ik na de derde loop weer veel last van mijn tibia stressfractuur. Nu lijkt het beter te gaan. Zal alleszins verstandig moeten lopen, want echt lange afstanden lopen zal er nog niet inzitten tegen 11 april.
we kunnen samen vanop de laatste rij starten bij de andere kreupelen :-)

Nog iemand die de Bashir's Run loopt zondag? Ze geven alvast perfecte loopomstandigheden, ik hoop op een sub 1u25.

Ja, natuurlijk crazy, hè... en daar zullen wel fouten zijn gebeurd.
Maar een groot deel van de commentaar is ook wel gewoon waar ìk me dan weer aan stoor, itt aan Golazo ofzo: Dit is een natuurloop. Het is een wandel- en loopevenement, je doet de website open en je ziet "ga voor slow sports", "geniet van de natuur", "je hond is welkom". Het heet letterlijk een belevingsloop.

Dat is nooit een marathon geweest om een snelle tijd op neer te zetten, maar om door Park Hoge Kempen te lopen. Heel waarschijnlijk was er te veel volk toegelaten, inderdaad. Maar een deel van de commentaren is: veel te glad, veel te veel modder en miserie. Ja... Die zat misschien beter op een stratenloop.

Het is met veel van die commentaren op wedstrijden. Elke wedstrijd is ook wel wat hij is. Dat is als naar de 10M gaan en klagen over drukte of amateurs op de weg. Of naar een Stratenloop en klagen over te weinig randanimatie en volk langs de baan. Of naar de Urban Trail & Walk gaan om mensen aan de kant te stoempen voor je tijd.

Terug
Bovenaan