Ik trek hem een gaatje verderEen gaatje dichter/minder bedoel je, want verder dan vroeger is geen goed teken![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik trek hem een gaatje verderEen gaatje dichter/minder bedoel je, want verder dan vroeger is geen goed teken![]()

Nee, die kwam 2w te vroeg (of te laat) om te kunnen tellen als m'n test. Anders had ik 'm nog gedaan. Een afgezet parcours is al eens iets waard.tijdens de middagpauze 11km gaan lopen op het parkoers van de 'Antwerp park miles' en toen vroeg ik mij ter stond af of @Loser gisteren voor 50 EURO Golazo heeft gesponserd om 10 kilometer te lopen!
Eén van de weinige wedstrijden waar ik na de finish nog een streepje heb doorgetrokken. En met mij verschillende anderen.Gebruikt iemand hier de stride app nog, ik geraak daar niet meer op ingelogd.
Ik geraak er ook nog op, maar weinig spannends... gans mijn ruime omgeving is van mij... moet al toertjes van 30+km doen om nog nieuw gebied te veroverenIk heb het een paar maand geleden weggegooid. Op zich wel een leuk idee, maar zo doods als wat - gaat sowieso vroeg of laat compleet stopgezet worden en het zou me niet verbazen mocht dit nu materialiseren.
Edit: toch even geinstalleerd en ik kan wel nog inloggen!

Ik heb altijd failed to sign in. Alles al geprobeerd.Ik heb het een paar maand geleden weggegooid. Op zich wel een leuk idee, maar zo doods als wat - gaat sowieso vroeg of laat compleet stopgezet worden en het zou me niet verbazen mocht dit nu materialiseren.
Edit: toch even geinstalleerd en ik kan wel nog inloggen!
tx, zal het eens proberen séIk heb altijd failed to sign in. Alles al geprobeerd.
Lees op reddit ook wel dat het een beetje dood is.
Kennelijk hebt ge nu runanempire gebaseerd op hetzelfde systeem van dezelfde maker, denk ik.
En Run an empire is nu Kingdom GO.
Voor zover ik net gezien heb, is het enkel met smartphone en geen activiteiten laden vanuit strava of garmin dus die laten we passeren.tx, zal het eens proberen sé
in mijn settings staat dat ie connected is met Garmin, ik ga straks toertje lopen, zal het weten te zeggen!Voor zover ik net gezien heb, is het enkel met smartphone en geen activiteiten laden vanuit strava of garmin dus die laten we passeren.
Kingdom GO? Apple? Ik heb Android.in mijn settings staat dat ie connected is met Garmin, ik ga straks toertje lopen, zal het weten te zeggen!
dat klikken om geld/goud te verzamelen is wel idioot... geef het nog even een kans, maar riskeert ook wel te verdwijnen hier
nee, die run an empire, kingdom go is idd door app te open wat idioot isKingdom GO? Apple? Ik heb Android.
Ahjaz, geraak ik niet op ingelogd dus het zal voorlopig niks zijn.nee, die run an empire, kingdom go is idd door app te open wat idioot is
heb de app alweer verwijderd, is brol spelletje met véél geklikAhjaz, geraak ik niet op ingelogd dus het zal voorlopig niks zijn.
De originele stride was voldoende. Maja.heb de app alweer verwijderd, is brol spelletje met véél geklik
Voor zover ik net gezien heb, is het enkel met smartphone en geen activiteiten laden vanuit strava of garmin dus die laten we passeren.
Ja, jouw hexes stonden er gewoon nog in en telden nog bij ons team. Maar de teamverdeling zit anders in elkaar en het leaderboard verandert nu elke 3mnd. Waarschijnlijk omdat we al meer dan een jaar op 1 stonden met BGIk ben dus wel ingelogd op de app - ook Android hier. Wat meer is: ik logde gisteren voor het eerst in pakweg 3 maand in, en al mijn activities van de voorbije maanden stonden er direct in. Dus de syncing vanuit of Strava, of Garmin lukt hier sowieso ook.
Geen idee wat er bij jou dan fout loopt...

Ja, jouw hexes stonden er gewoon nog in en telden nog bij ons team.

Maar de teamverdeling zit anders in elkaar en het leaderboard verandert nu elke 3mnd. Waarschijnlijk omdat we al meer dan een jaar op 1 stonden met BG![]()
het is wel de bedoeling niet achter elkaar z'n hexes te zitten é, nummer 1 van de wereld moeten we worden!Ik heb gisteren gemailed en ze hebben mijn account terug geactiveerd. Ik heb die kennelijk zelf eens gedeactiveerd.
Wie is J&B van beyondgaming omstreken Bilzen? The battle is on.![]()