Algemene Loopthread

tijdens de middagpauze 11km gaan lopen op het parkoers van de 'Antwerp park miles' en toen vroeg ik mij ter stond af of @Loser gisteren voor 50 EURO Golazo heeft gesponserd om 10 kilometer te lopen!
Nee, die kwam 2w te vroeg (of te laat) om te kunnen tellen als m'n test. Anders had ik 'm nog gedaan. Een afgezet parcours is al eens iets waard.

En voor deze vond ik het de vorige keer echt wel veel duurder voor amper iets extra. Vooral ook omdat telkens de afstand niet klopte, en het dus geen 10km was :D Eén van de weinige wedstrijden waar ik na de finish nog een streepje heb doorgetrokken. En met mij verschillende anderen.

Is wel een tof parcours daar. En je moet je plaatselijke clubs ook steunen, hè.

Gebruikt iemand hier de stride app nog, ik geraak daar niet meer op ingelogd.

Ik heb het een paar maand geleden weggegooid. Op zich wel een leuk idee, maar zo doods als wat - gaat sowieso vroeg of laat compleet stopgezet worden en het zou me niet verbazen mocht dit nu materialiseren.

Edit: toch even geinstalleerd en ik kan wel nog inloggen!

Ik heb het een paar maand geleden weggegooid. Op zich wel een leuk idee, maar zo doods als wat - gaat sowieso vroeg of laat compleet stopgezet worden en het zou me niet verbazen mocht dit nu materialiseren.

Ik geraak er ook nog op, maar weinig spannends... gans mijn ruime omgeving is van mij... moet al toertjes van 30+km doen om nog nieuw gebied te veroveren 🥳

Ik heb altijd failed to sign in. Alles al geprobeerd.

Lees op reddit ook wel dat het een beetje dood is.

Kennelijk hebt ge nu runanempire gebaseerd op hetzelfde systeem van dezelfde maker, denk ik.

En Run an empire is nu Kingdom GO.

Laatst bewerkt:
Ik heb altijd failed to sign in. Alles al geprobeerd.

Lees op reddit ook wel dat het een beetje dood is.

Kennelijk hebt ge nu runanempire gebaseerd op hetzelfde systeem van dezelfde maker, denk ik.

En Run an empire is nu Kingdom GO.
tx, zal het eens proberen sé

Voor zover ik net gezien heb, is het enkel met smartphone en geen activiteiten laden vanuit strava of garmin dus die laten we passeren.
in mijn settings staat dat ie connected is met Garmin, ik ga straks toertje lopen, zal het weten te zeggen!

dat klikken om geld/goud te verzamelen is wel idioot... geef het nog even een kans, maar riskeert ook wel te verdwijnen hier

in mijn settings staat dat ie connected is met Garmin, ik ga straks toertje lopen, zal het weten te zeggen!

dat klikken om geld/goud te verzamelen is wel idioot... geef het nog even een kans, maar riskeert ook wel te verdwijnen hier
Kingdom GO? Apple? Ik heb Android.

heb de app alweer verwijderd, is brol spelletje met véél geklik
De originele stride was voldoende. Maja.

Op naar een andere motivatie.

Iemand ervaring met de gtlc summer? Is die zwaar voor binnen 3 maand te doen?

Max afstand nu is 30 km.

Voor zover ik net gezien heb, is het enkel met smartphone en geen activiteiten laden vanuit strava of garmin dus die laten we passeren.

Ik ben dus wel ingelogd op de app - ook Android hier. Wat meer is: ik logde gisteren voor het eerst in pakweg 3 maand in, en al mijn activities van de voorbije maanden stonden er direct in. Dus de syncing vanuit of Strava, of Garmin lukt hier sowieso ook.

Geen idee wat er bij jou dan fout loopt...

Ik ben dus wel ingelogd op de app - ook Android hier. Wat meer is: ik logde gisteren voor het eerst in pakweg 3 maand in, en al mijn activities van de voorbije maanden stonden er direct in. Dus de syncing vanuit of Strava, of Garmin lukt hier sowieso ook.

Geen idee wat er bij jou dan fout loopt...
Ja, jouw hexes stonden er gewoon nog in en telden nog bij ons team. Maar de teamverdeling zit anders in elkaar en het leaderboard verandert nu elke 3mnd. Waarschijnlijk omdat we al meer dan een jaar op 1 stonden met BG :D

Ja, jouw hexes stonden er gewoon nog in en telden nog bij ons team.

Ah, grappig wel. Wist ik niet :)
Dan gaat die sync dus niet via de app maar ergens via het internet.

Maar de teamverdeling zit anders in elkaar en het leaderboard verandert nu elke 3mnd. Waarschijnlijk omdat we al meer dan een jaar op 1 stonden met BG :D

Maar we staan blijkbaar nog steeds op 1 he? Ik zie hier 481 dagen al?

juist op ingelogd, alles telt daar inderdaad nog mee

Wel wat aan het verliezen bij m'n vorige woonplaats zie ik en ook omdat ik laatste maanden niet veel gelopen heb.

Ik heb gisteren gemailed en ze hebben mijn account terug geactiveerd. Ik heb die kennelijk zelf eens gedeactiveerd.

Wie is J&B van beyondgaming omstreken Bilzen? The battle is on.:biglaugh:

Ik heb gisteren gemailed en ze hebben mijn account terug geactiveerd. Ik heb die kennelijk zelf eens gedeactiveerd.

Wie is J&B van beyondgaming omstreken Bilzen? The battle is on.:biglaugh:
het is wel de bedoeling niet achter elkaar z'n hexes te zitten é, nummer 1 van de wereld moeten we worden! :p

Terug
Bovenaan