Nee, dat is niet wat ik zegJe moet wel weten dat uw huid net instaat voor de temperatuurregeling van uw lichaam
Als jij dus veel oppervlakte vrij laat om warmte te onttrekken gaat dit ook zeer vlot gaan. Grotere deltaT zorgt ook voor een beter warmtetransport.
Kledij zorgt ervoor dat die buitenlucht dus minder en minder snel warmte kan onttrekken. Want dat is wat er gebeurt, de buitenlucht gaat warmte onttrekken van uw lichaam.
En als jij bij 2°C kans loopt op sterke stijging van uw kerntemperatuur dan ben je toch een krak hoor
Trouwens stijvere en strammere spieren zijn allesbehalve bevordelijk als je die gaat belasten, toch zeker zo herhaaldelijk als tijdens het lopen.
Omgedraaid is koelen van de spieren bij overbelasting, ontsteking en zwelling net aan te raden omdat dit de doorbloeding sterk vermoeilijkt doordat de bloedvaten vernauwen.
Natuurlijk ga je bij 2° je kerntemperatuur niet te hard laten stijgen (normaal gezien). Dat is het punt net. Als het te warm is, heb je dat probleem. Bij te koud heb je dat niet meer, dus zou kou in principe net goed moeten zijn.En ik geloof best dat stijve spieren makkelijker scheuren, maar is dat nog het geval zodra je vertrokken bent? In de vaste beweging die lopen is, zonder abrupte snokken in je spieren? Want dat is het net: wat betekent dat specifiek voor het lopen? Strammere pezen en ligamenten zijn minstens even vaak een voordeel dan heel soepele. Ik denk echt niet dat het zo rechtlijnig is, die evidentie daarachter.

.
M'n pr is 2u48 en 35sec. Er zal niets anders opzitten dan onder de 2u45 te lopen om rechtstreeks te kwalificeren in 2025 dan.