Zane
Active member
Ik loop nu met een paar Brooks Ghost's & Saucony Echelon 9'sMet welke schoenen loop je anders?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik loop nu met een paar Brooks Ghost's & Saucony Echelon 9'sMet welke schoenen loop je anders?
Dat zijn nu niet bepaald verrassende namen. Zeker niet in de VS, denk ik, want ik heb wel al gemerkt dat het ook heel erg afhankelijk is van welk land. Toen ik in Spanje ging lopen, droeg iedereen Asics, en hier zie ik heel veel New Balances. Nochtans een Amerikaans merk, ik had gedacht dat die laatste in de VS wat hoger zou staan...Analisten van Morgan Stanley gingen afgelopen weekend in New York Central Park sneakerspotten.
Ze hielden de schoenen van hardlopers in de gaten en kwamen tot de conclusie dat Hoka, Brooks en Nike momenteel tot de meest geliefde schoenenmerken behoren.
Met welke schoenen loop je anders?
Ook altijd kritisch over geweest. Maar heb een setje rincons en buiten dat ze duurzaamheid 0,0 zijn lopen ze wel echt goed.
Ik ben al 3 keer zonder huidige loopschoen een speciaalzaak binnengegaan en al elke keer met Brooks buitengekomen, ik vermoed dat dat dus de beste schoen is voor mijIk heb al vanalles gehad. Mijn huidige wedstrijdschoenen zijn de Hoka Carbon X3. Lopen echt goed.
Ik kies gewoon de beste die ik in Runnerslab aan mijn voeten krijg, los van merk.
(en ben er ook zeer tevreden van trouwens)Tot ze het model veranderen. Ik liep lang met de Glycerin en nu de laatste 3 jaren Asics Gel Pursue.Ik ben al 3 keer zonder huidige loopschoen een speciaalzaak binnengegaan en al elke keer met Brooks buitengekomen, ik vermoed dat dat dus de beste schoen is voor mij(en ben er ook zeer tevreden van trouwens)

ik sla nogal gemakkelijk mijn enkels om dus een schoen met wat meer stabiliteit is handig hier en dat is toch niet bij elk meer even geweldigTot die verandert.
Tot ze het model veranderen. Ik liep lang met de Glycerin en nu de laatste 3 jaren Asics Gel Pursue.
Gewoon altijd openstaan voor andere merken en je zal wel met de juiste buitenkomen. Ik moet wel eerlijkheidshalve toegeven dat ik het wel leuk vond om alle merken te verzamelen.![]()
Wat ik dus inderdaad doe -> 3 paar per jaar, dan is het wel verschilletje tussen online €95 betalen of €135 in runnerslab...Ze passen modellen soms aan dat die minder/meer ondersteuning geven. Dat was bij mij de reden om over te schakelen. Anders is het wel makkelijk om gewoon elk jaar dezelfde in discount te bestellen.![]()
momenteel 2520 km in 2023 maar heb wat liggen sukkelen in begin van het jaar, normaal easy 3000+3 paar per jaar is 2400-3000 km per jaar?Jullie lopen hier echt zot veel.
(gemiddeld 75km/week in normale weken)
) en ben ik ook nog 9 km gaan fietsen.
1276.81 km tem vandaag. Ik ben begonnen met 153 km in januari maar ik ben dan beginnen sukkelen en pas in oktober liep ik terug dat aantal km's.momenteel 2520 km in 2023 maar heb wat liggen sukkelen in begin van het jaar, normaal easy 3000+(gemiddeld 75km/week in normale weken)
Ik ken iemand die bij runnerslab 6x per jaar schoenen koopt van €300. Weet wel niet of we dat allemaal mogen gelovenWat ik dus inderdaad doe -> 3 paar per jaar, dan is het wel verschilletje tussen online €95 betalen of €135 in runnerslab...

6 Vaporfly's per jaar... rijk zijn doet geen zeer zeker?Ik ken iemand die bij runnerslab 6x per jaar schoenen koopt van €300. Weet wel niet of we dat allemaal mogen geloven![]()

En steeds het nieuwste model en nooit in promo + véél lopen?6 Vaporfly's per jaar... rijk zijn doet geen zeer zeker?![]()