Chelark007
Well-known member
Vochtig weer? Ben gaan fietsen en was ook vermoeiend.Ligt het aan mij of is het vandaag geen fijn weer om te lopen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vochtig weer? Ben gaan fietsen en was ook vermoeiend.Ligt het aan mij of is het vandaag geen fijn weer om te lopen?
Met borstband gemeten dan vermoed ik?Donderdag: 100% zone2.

Ja, benauwd: warm en vochtig. De 4 uur slaap voorafgaand heeft ook geen goed gedaan.Vochtig weer? Ben gaan fietsen en was ook vermoeiend.
Die beelden van UMTB, gisteren bij de start, bij die zonsondergang en in de achtergrond die besneeuwde toppen. Ik zou ooit graag meedoen, al zat met dat ingewikkeld registratiesysteem moeilijk worden, maar dan doen ik op mijn eigen houtje.
En dus niks op sporza of andere Belgische media... maar als de "Belgian dentist" ergens op vakantie gaat en loopt, headlines!
![]()

Borstband ja. Uiteraard eerst paar meters in zone 1, maar dan redelijk stabiel zone 2 gedurende een uurke ofzo. Tussen 132 en 141 ja.Met borstband gemeten dan vermoed ik?
Ik loop alleen met een GPS horloge en dat is altijd iets minder nauwkeurig.
Of heb je gewoon een heel stabiele HR? (Dat kan perfect maar dat is niet voor elke loper realistisch).
Hoe ging ie?Morgen doe ik mee aan de 4km Kapittelloop in Brasschaat. Andere afstanden zijn 8km, 4x4km estafette en 10miles. Start is om 19u30. Inschrijven kan ter plaatse voor de geïnteresseerden.
Die beelden van UMTB, gisteren bij de start, bij die zonsondergang en in de achtergrond die besneeuwde toppen. Ik zou ooit graag meedoen, al zat met dat ingewikkeld registratiesysteem moeilijk worden, maar dan doen ik op mijn eigen houtje.
En dus niks op sporza of andere Belgische media... maar als de "Belgian dentist" ergens op vakantie gaat en loopt, headlines!
Deze komt voor mij een dag te laat... Ik wou hem graag doen, maar ben dan niet thuis.Nog iemand die Dwars door Mechelen (24/9) loopt? Ik doe de 10km.

Het systeem op zich is niet zo makkelijk, maar nu ook niet supermoeilijk.
Je hebt vooral geld nodig , tijd (voor die races deel te nemen), geluk, ...
Kennis mocht dit jaar deelnemen , maar jammer genoeg heel vroeg moeten stoppen wegens iets slecht gegeten de dag ervoor en eigenlijk ziek gestart. Heel spijtig ! Dan ben je daar 2 jaar mee bezig.
De sfeer en ervaring moet is waarschijnlijk heel uniek.
Maar denk dat je er het meest van geniet in een trip van 4 dagen
Nog iemand die Dwars door Mechelen (24/9) loopt? Ik doe de 10km.
Dit jaar niet, vorig jaar daar pacer geweest. Ik herinner me de kilometerstanden niet correct waren, maar dan op het einde plots wel juist. Relatief snel parkoers, een stukje door een park wel. De 24/9 ben ik pacer voor de halve marathon (alpro leie).Hoe was de kapittelloop?
Leuke organisatie en goedkoop. Stipt om 19u15 begonnen en alles goed aangeduid. Ik ben als 9de geëindigd op de 4km (volgens Strava 3.90km) in 14:38 (tempo 3:45/km)Hoe ging ie?
Nog het oude parkoers toen. Ik zie idd nieuw parkoers, maar geen detailsLeuke organisatie en goedkoop. Stipt om 19u15 begonnen en alles goed aangeduid. Ik ben als 9de geëindigd op de 4km (volgens Strava 3.90km) in 14:38 (tempo 3:45/km)
Niet slecht aangezien ik sinds eind april geen snelheid meer getraind heb en niet veel gelopen heb in het algemeen. Het was vrijdag plots ook weer drukkend warm na een week of langer van regen en koude, dus dat hielp ook niet.
Wel nog werk aan de winkel want m'n halve marathon van maart was aan een tempo van 3:47/km. Dus toch aanzienlijk wat conditie verloren.
@Zubrowka Was DDM vorig jaar ook al met een vernieuwd parcours met de start aan Veemarkt en finish ook in het centrum of nog het oude parcours met de start aan De Nekker?

Nog wat werk aan de winkel, zegt hijLeuke organisatie en goedkoop. Stipt om 19u15 begonnen en alles goed aangeduid. Ik ben als 9de geëindigd op de 4km (volgens Strava 3.90km) in 14:38 (tempo 3:45/km)
Niet slecht aangezien ik sinds eind april geen snelheid meer getraind heb en niet veel gelopen heb in het algemeen. Het was vrijdag plots ook weer drukkend warm na een week of langer van regen en koude, dus dat hielp ook niet.
Wel nog werk aan de winkel want m'n halve marathon van maart was aan een tempo van 3:47/km. Dus toch aanzienlijk wat conditie verloren.
@Zubrowka Was DDM vorig jaar ook al met een vernieuwd parcours met de start aan Veemarkt en finish ook in het centrum of nog het oude parcours met de start aan De Nekker?