Ten eerste omdat ik er daar geen echt van vind of kan zien hoeveel erin kan online, maar ook omdat ik op het punt ben dat ik degelijk materiaal wil dat op een fatsoenlijke manier is gemaaktAls het maar voor sporadisch gebruik is, waarom overweeg je dan niet het goedkoper alternatief van Decathlon? Je gaat toch geen 100 euro uitgeven aan zo'n Salomonvest als je die (bij wijze van spreken) 3 keer per jaar gebruikt?
En omdat ik een merkensnob ben… Nee, nee, dat is het niet. Want mijn gierige kant is sterk
Ik sluit het zeker niet uit!

(Iemand ???)
Ik zal gedurende die 9 uren gemiddeld een liter per uur gezweet hebben, terwijl ik 3 uren niet eens aan het fietsen was en het tempo ook niet geweldig hoog lag. Ik geloofde het zelf bijna niet toen ik het achteraf uitrekende.
