Onder andere
Dit is mijn lijst waarmee ik mijn shin splints problemen heb aangepakt:
ShinSplints
Is voor algemene versteveging van core, voeten en stretchen van de spieren die meestal "tight" zijn bij de moderne zittende mens
Kan je wat meer toelichting geven aub? Zijn steunzolen volgens jouw enkel voorbijgestreefd voor schoenen van 0 drop of eerder in het algemeen?
Ik gebruik momenteel steunzolen met de gedachten van blessurepreventie. Mijn schoenen zijn wel geen 0 drop, momenteel een Saucony Echelon 9 & Brooks Ghost 14.
Voor deze posts zelfs nooit gehoord van drop, weeral wat bijgeleerd. Dacht eerst dat jullie het over dat onsmakelijke zwarte snoepgoed hadden![]()
Ik verspreid niet zo graag boodschappen op fora en wil niet als een supporter van "alternatieve geneeskunde" overkomen maar misschien kan je het boek "Anatomy for runners" lezen van Jay Dicharry, toch een hele grote naam in de loopwereld met een moderne visie. Heel eenvoudig boek voor de gemiddelde loper.
Heb er ook een paar zeer korte passages uitgehaald voor je over loopschoenen/orthotics. De visie komt ook overeen met de visie van Altra:
anatomyforrunners
Trouwens super fier op mn langste loopje voor Ironman Frankfurt. Moet toch nog veel terugdenken aan die dokter die zei dat ik nooit ging kunnen lopen (tenzij hij mijn benen eerst ging doorzagen)
Progressief gelopen van 4:15 tot 3:48
Laatst bewerkt:

Het kan heel rap gaan! Maar kan ook lang blijven hangen, jammer genoeg.