Een erg zware maar wel erg leuke loopsessie vandaag (tempoloop). Ik heb eerst een uurke tempoloop gedaan. 11,13km op een uur (5:23). Dat was 'positief' afzien
Het was ook een stevig parkoers. 2km rustig aan, 1 km knallen en dan een stukje recht naar omhoog richting de Heistse Berg.
Daarna even bergaf, maar dan 1 km over een boerenweggetje in verschrikkelijk slechte staat, dan de brug over, naar omhoog knallen, stukje asfalt , daarna kilometers lang over klote boerenwegen en dan daarna meteen op ne 2km lange kasseiweg in erg slechte staat. Daarna nog een tussenversnelling aan 5:04 en dan knallen tot het uur om was.
Ik was daarna echt helemaal groggy. Ik ben dan even gestopt met lopen en ik heb even een minuutje liggen uithijgen.
Daarna heb ik nog 3km aan een stevig tempo (5:37) naar huis gelopen. Normaal is dat basistempo voor mij maar na zo'n tempoloop was dat toch nog redelijk zwaar ..
De temperatuur viel dan wel mee (17 graden), er zat echt nog weinig zuurstof in de lucht, dus het was toch 'behappen'

(Pas net na de loopsessie begon het hier te regenen)
Het belangrijkste is dat ik terug met plezier loop, na al die shitty rug en bilspier problemen
Wel piepedood na 5km en bijna continu max HR, maar foert. Deed deugd
Het is lastig met dit weer. Hopelijk met de regen zal het terug beter gaan. Opnieuw meer zuurstof in de lucht.