FlyingHorseman
Well-known member
Ondertussen al mijn derde keer op rij 5 km in één keer kunnen uitlopen, ik hoop dat ik nu voor langere tijd vertrokken ben!
Ik had het er over met een meer sportieve kameraad en die was verbaasd dat ik al meteen bij mijn eerste poging onder 30 min zat. Ik had eens geprobeerd om bewust wat trager te lopen om wat "makkelijker" die 5 km uit te lopen, maar dat gaat me precies niet zo goed af, geraak dan niet echt in een goed ritme. Vandaag dus maar weer terug op gevoel gelopen en zonder er op te letten meteen een halve minuut van mijn tijd er af gelopen, 28:30 nu.
Tja, zolang ik geen last van spierpijn of krampen heb erna is het goed zeker.
Ik had het er over met een meer sportieve kameraad en die was verbaasd dat ik al meteen bij mijn eerste poging onder 30 min zat. Ik had eens geprobeerd om bewust wat trager te lopen om wat "makkelijker" die 5 km uit te lopen, maar dat gaat me precies niet zo goed af, geraak dan niet echt in een goed ritme. Vandaag dus maar weer terug op gevoel gelopen en zonder er op te letten meteen een halve minuut van mijn tijd er af gelopen, 28:30 nu.
Tja, zolang ik geen last van spierpijn of krampen heb erna is het goed zeker.

Tuurlijk is er een verschil met ene die een bmi heeft van de hele dag te netflixen en nen zak chips binnenspeelt als snackske tov iemand met bmi 30 maar die wel 160 kg kan squatten.
En bij mij was het WEL vet en géén spieren!
.