Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb me inderdaad vergist.De 160 heeft toch 40g koolhydraten per 500ml, waarvan 13g suiker?
De 320 heeft 80g koolhydraten per 500ml, waarvan 33g suiker.

. Ik ben in ieder geval sneller dan mezelf 3 maanden geleden en sneller dan wanneer ik in de zetel zou blijven hangen. Ik denk dat ik ook nog wel wat sneller zou kunnen, maar dat vind ik moeilijk om in te schatten wanneer ik aan het lopen ben.
.
(Nu goed een keertje op een volledig lege maag trainen is ook niet slecht)Gisteren een toerke van 10km maar ik was er toch wel aan. Ik liep op een lege maag en ik had een regenvestje aan maar ineens stopte het met regenen en werd dat vestje gewoon veel te warm. Bovendien voelde ik mij gewoon leeg omdat er niks in mijn lichaam zat. Dus ik heb wat foutjes begaan waardoor het wat minder was.(Nu goed een keertje op een volledig lege maag trainen is ook niet slecht)

Ja inderdaad - ne professional zal ik nooit worden. Ik doe wel meer zaken verkeerd.Je zou na al die jaren toch beter moeten weten![]()

Als je al veel gelopen hebt dan weet je toch dat dit ook energie kost als je dit continue in uw hand of arm mee draagt?Kon je uw vestje niet uitdoen en in uw hand dragen?

Ja achteraf bezien wel, maar het was 6u30 en het was nog fris en het regende echt heel hard.Waarom zou je bij deze temperaturen een regenjas dragen? Nat word je toch, en het is niet dat je onderkoeld zou raken.
Als je al veel gelopen hebt dan weet je toch dat dit ook energie kost als je dit continue in uw hand of arm mee draagt?
Je beweegt continue uw armen tijdens het lopen.

Neen dit is niet classic Makila, ik meen dat gewoon echt. Mijn armen beginnen echt pijn te doen als ik lang doorloop met een vestje of iets anders, rond mijn armen dat daar niet hoort te zijn. Gewoon rond de middel, daar hangt dit niet in de weg en heb ik er geen last van.
ik wou op die post antwoorden, "omdat Makila zijn regenjas te zwaar vindt" en tis nog waar ook, komaan zeg, die 100gram..
Classic makila![]()
Dit heeft niks met gewicht te maken. Het is daar gewoon hinderlijk en onhandig.die 100gram..
Nice. Het dubbele van mij. Maar goed zover ben ik conditioneel momenteel niet. Ieder zijn trainingschema héVandaag 24km op de teller, zonder regenjas.

5m15s, hr 132. 1gelleke mee dat ik ooit gratis heb gekregen, ben de naam kwijt, maar viel wel mee, wel wat weinig water mee (150ml) maar loop niet graag met drankrugzak.Nice. Het dubbele van mij. Maar goed zover ben ik conditioneel momenteel niet. Ieder zijn trainingschema hé
En aan welk tempo heb je gelopen? Hier was het 5:31/km. Een beetje sneller dan gisteren. Al heb ik nooit tijdens de loop zelf naar de tijd gekeken, het was gewoon de benen hun werk laten doen en klaar.