50km in het begin van het schema lijkt me toch redelijke overkill als je naar 'slechts' 21km toewerkt. Da's vragen om blessures gezien de intensiteit van het schema dat Zane hier postte.
Hij zegt dat zijn schema volgende week begint en dat hij tot 4 weken geleden wel weken van 50km gelopen heeft. Dus mocht hij de voorbije weken niet minder gelopen hebben was het gewoon intensiteit aanhouden, of dat dan tijdens de start van zijn schema is maakt toch totaal niets uit.
Lijkt me ook wel dat een schema aan te passen is als de sets te moeilijk zouden zijn, maar ze gaan ook niet op niets gebaseerd zijn mag ik hopen.
Als je van 0 begint of 10km per week is het een totaal ander verhaal, maar hier dus absoluut niet van toepassing.

Maar dan moet het wel juist zijn: dat van die dna-analyse is al niet het echte begin van Trenara, maar is vooral ook nooit ingevoerd. Omdat ze zelf zeggen dat het nog nutteloos en onbruikbaar is. Kan zijn dat dat ooit een optie was, maar het is nooit een praktisch onderdeel ervan geweest. Hun eigen podcast maakt daar zelfs redelijk korte metten mee.

awel ik dacht al dan ik iemand 'bekend' zag, was daarnet wat wedstrijden in de buurt aan het bezien waaronder die red star run, maar doen daar nu ook snelle lopers mee, want lijkt me toch vooral nadruk op het recreatieve.. twijfelgeval.. die dag ook de marathon op het WK atletiek.. en moet die dag eigenlijk een lange duurloop doen..