Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week JBL Reflect Flow gekocht voor 100 euro. Deze ben ik van plan te gebruiken met men garmin vivoactive 4.Aangezien mijn vorige headset een rondje in de wasmachine niet overleefd heeft, ben ik op zoek naar een opvolger.
Op amazon staan de Bose SoundSport oortjes aan +- 80 EUR. Iemand die nog aanraders heeft als loopcompagnon?

Januari alvast goede maand hier, 260 totale kilometers - average pace 4:56.
Dit weekend een nieuw 10 Miles PR (4:30 pace) en dag erna nog een 2e snelste 12km (4:20 pace).
Denk dat de HM aan 4:30 pace al moet lukken, maar ik ga nog een 2-tal weekjes wachten voor ik een poging doe.
Benieuwd of ik die 10k aan in 42 minuten al aankan.![]()
Succes met de HM!

Ja dat noemen we dus talent hé :')Talent heb ik niet echt ze, behalve misschien het feit dat mijn lichaam heel veel aankan en zeer snel herstelt. Daardoor kan ik hoge volumes aan.
het fort hier wat verder in Steendorp is ook wel tof maar pfoeh
Mss is het ook omdat hij al jaren opbouwt naar al die volumes...

.Uiteindelijk 10km aan 3:48 tempo gelopen

Nu ook niet overdrijven e... Ik ben op 3 jaar van 5km ik 30+ minuten naar 100mijl ultra, sub 3u marathon, enz... gegaan. 1,5 jaar nadat ik gestart was met lopen liep ik mijn eerste 100km. Dat het rustig en gestaag moet gaan is helemaal correct, maar 3 jaar...
Ik heb geen stappen overgeslagen en ben rustig blijven opbouwen.
rip trail de la soupe en kluisbergtrail, zijn beiden weer uitgesteld (ookal ging het over vrije start enzo).
we zullen wel zien wanneer die dan doorgaan zeker
Hatelijk! Ik geraak niet meer van de mijne af ... misschien dat ik toch eens naar de dokter moet. Hopelijk duurt het bij jou niet te lang.Weer wat last van shin splints aan 't krijgen. Vanmorgen es wat geduwd op de pijnlijke plaats en leek weg dus maar gaan lopen.
Na een tijdje voelde ik 't terug. Had sowieso zware benen dus pak rustiger gelopen dan ander maar wel verder.
Kan ik ineens evalueren of 't de snelheid of afstand is die ze bij mij vooral triggert.