Ik ben ingeschreven na 9 maanden voor een 85k
Maar deed ervoor wel mtb
Inschrijven kan ik, zonder probleem

Nja ik had de afgelopen 15 jaar café voetbal gedaan dus ik had enkel de lever getraind.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ingeschreven na 9 maanden voor een 85k
Maar deed ervoor wel mtb

Ik herinner nog dat ik ben beginnen lopen op basketbalschoenen. Dat was het slechtste idee OOIT.aan iedereen die begint: investeer in goeie loopschoenen!

Is nochtans iets wat gezegd wordt en ik al in praktijk heb gezien.
Uw situatie kan je niet vergelijken want jij hebt gewoon talent.
Ik zeg niet dat het 3 jaar duurt voor je iets van progressie boekt. Maar dat een echt goed niveau binnen uw eigen kunnen duurt toch 3 jaar van trainen hoor. Zeker in het begin is het opbouwen, en geblesseerd raken jammer genoeg.
Allez, ik hou het nu toch al enkele weken vol om aan een lagere hartslag te lopen, alleen gaat de evolutie (naar een hogere snelheid bij dezelfde lage hartslag) zeer traag, ofwel ben ik te ongeduldig
Ik ga 3 keer per week uurtje lopen 's middags en vrijdag had ik gemiddelde hartslag van 125, maar snelheid was ook maar 5,5 km/u...
Iemand nog tips om het wat sneller te doen gaan?
Zou toch graag tegen 7/7,5 km u kunnen lopen aan een hartslag van 125, of is dat te ambitieus?
Greetz

Deze keer zal ik toch passen. De 13de doe ik trail de la soupe, wel opt gemak ze ;-)Aan de geïnteresseerden: Volgende zondag staat de Houffatrail (53km) op de planning bij mij. Ga een stevige week inlassen, 100km voor zondag, om dan met vermoeide benen aan een stevige intensiteit door te lopen als testje. Nu een tempo aangeven is lastig, aangezien het er waarschijnlijk nog altijd zeer zwaar zal bijliggen. Altijd welkom om mee te gaan, je kan na +/- 40km ook al stoppen, dan begint de tweede lus namelijk.
Wanneer denk je te vertrekken in houffalize?Aan de geïnteresseerden: Volgende zondag staat de Houffatrail (53km) op de planning bij mij. Ga een stevige week inlassen, 100km voor zondag, om dan met vermoeide benen aan een stevige intensiteit door te lopen als testje. Nu een tempo aangeven is lastig, aangezien het er waarschijnlijk nog altijd zeer zwaar zal bijliggen. Altijd welkom om mee te gaan, je kan na +/- 40km ook al stoppen, dan begint de tweede lus namelijk.
Wanneer denk je te vertrekken in houffalize?
Moet om 14h in het smak in gent zijn. Zal een beetje nipt wordenWanneer het licht is, dus pak tegen 8u.
Moet om 14h in het smak in gent zijn. Zal een beetje nipt worden
Maar alleszins al veel plezier gewenst
.Deze keer zal ik toch passen. De 13de doe ik trail de la soupe, wel opt gemak ze ;-)
Ik ben voorzichtig terug m'n volume aan het opbouwen.

Het is voor mij echt uitkijken naar de lente & warmere temperaturen.

Hier is het eerder gewoon malen en er het beste van makenHet weer de laatste dagen is wel echt niks voor mij, respect voor de mannen die daar met plezier al die kilometers in gaan malenHet is voor mij echt uitkijken naar de lente & warmere temperaturen.
Echt aangenaam is enkele graden boven 0 en regen niet...ikkeLang geleden dat ik nog iets heb gepost of beter kan posten
Wie doet er mee aan de marathon van Antwerpen dit jaar?
, enige ambitie is ervan genieten, tijd is volledig bijzaak
(ga proberen nog iets funny te vinden dat licht geeft in het donker om aan te doen)pics or it didn't happen!(ga proberen nog iets funny te vinden dat licht geeft in het donker om aan te doen)
Ik hou ook absoluut niet van dit weer en de lagere temperaturen. Maar al lopend valt dat meestal wel mee, dus ik vind het straf dat jij dit jaar al 600km hebt geredenRedelijke goeie start van 2020 naar mijn normen met 112km lopen en 600km fietsen!
Het weer de laatste dagen is wel echt niks voor mij, respect voor de mannen die daar met plezier al die kilometers in gaan malen![]()
(of was het op zwift/indoor?)Nope, ik heb geen rollen, dus alles buitenIk hou ook absoluut niet van dit weer en de lagere temperaturen. Maar al lopend valt dat meestal wel mee, dus ik vind het straf dat jij dit jaar al 600km hebt gereden(of was het op zwift/indoor?)
Normaal wordt deze maand ook mijn fiets geleverd, dus dan wordt het wat meer afwisselen.
Zou ook niet echt voor mij zijn, ik sport echt om buiten te zijn, zeker nu met die lockdown.