Eigen schuld, ge moet maar aan de juiste kant wonenWie van rechteroever komt:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigen schuld, ge moet maar aan de juiste kant wonenWie van rechteroever komt:

Misschien sluimerende ziektekiemen? Een andere verklaring heb ik niet.
. Soit de 'bekende' lopers wel allemaal gespot. Dat alles draagt ertoe bij dat 20% meedoet niet eens in staat is om 5km te lopen. En dat 30% zich zwaar overschat en onderweg de klop van de hamer krijgt. Dan zit je dus met 50% overschot die niet allemaal even snel zijn en dus lopen in de range van 50min tot 1u45. Mix dat allemaal in 3 startwaves en het is chaos en frustratie.

Wat zijn uw capaciteiten op de 16km misschien?Vooral dat eerste vind ik wel zot. Vorig jaar passeerde ik al volk dat te voet stond bij het uitlopen van de Kennedytunnel, dat was als ik me goed herinner na een kleine 5K. Allez, dat is echt wel een leuk evenement, maar als je daar al te voet staat ga je toch een lastige 16K tegemoet, heb je er dan echt nog plezier aan?
Persoonlijk denk ik dat zo'n evenement, met die massa, voor lopers als ik helemaal ideaal is. Niet te snel om mij zwaar te ergeren aan traag volk, niet te traag om zwaar in de weg te lopen van de snellere mensen, gewoon genieten van de sfeer en het evenement![]()

Dan weet je gewoon dat die bij de eerste brug van kant staan, maar laat die hem maar eens amuseren zeker.
terwijl die meer dan 1'/km trager loopt dan mensen die op 1u10 of sneller mikken.Wat zijn uw capaciteiten op de 16km misschien?

Op een slechte dag loop ik sneller op een 100km, zegt genoeg zeker.