Algemene Loopthread

Ze zoeken blijkbaar nog een pacer voor de 2u59m op de Great Breweries. Ben jij voorlopig alleen dan of hoeveel pacers zijn er voor dat tempo?

Ik weet het, sta in BCC van de mail die ze hebben gestuurd voor de tweede pacer. Normaal 2 man per tijd, momenteel ik dus alleen. Hopelijk vinden ze nog wel iemand, toch minder stress dan als je dat alleen moet doen.

Nee, ik loop enkel met Altra. Wilde dus ook niet met carbon lopen voor Altra er had. Vroeger veel scheenbeen problemen en Altra was deel van de oplossing.

Gisteren schoenen getest, was wennen want voelt helemaal anders. Goeie training gehad maar natuurlijk moeilijk te meten of die sneller zijn :-) Ga ze gebruiken in Brugge ja.

Ik ben weer een toertje in de Ardennen aan het lopen met o.a. 15km in Groothertogdom Luxemburg en nu moeten jullie eens zien wat de Luxemburgers pal op de GR droppen:

24-EA3394-F71-A-4779-A7-B5-A792-BFD37622.jpg

Mijne nieuwe beste vrienden!

Bijna wekelijks in de Ardennen zitten.
Een mens zou voor minder jaloers worden.

Trouwens, ging je niet mee doen met cisterciens?

Nee, al 2 x de 100km gelopen, heb het daar wat gezien. Volgend weekend moet ik pacen op de Great Breweries marathon, moet dus een beetje rustig aan doen.

Ik ben weer een toertje in de Ardennen aan het lopen met o.a. 15km in Groothertogdom Luxemburg en nu moeten jullie eens zien wat de Luxemburgers pal op de GR droppen:

24-EA3394-F71-A-4779-A7-B5-A792-BFD37622.jpg

Mijne nieuwe beste vrienden!
Is dat echt gedropt of wordt dat gebruikt als toilet en is dat morgen weer weg?
Eigenlijk had je moeten stoppen, deurke open en ne goeie dikke stront achterlaten hé! :unsure:

Ze hebben @Karry98 z'n rant gezien na Port of Antwerp marathon en dachten we gaan die jongen eens in de watten leggen!

Ik contacteer tegenwoordig de toeristische diensten met de vraag om er te plaatsen.

Nee serieus, die stond aan de bivak net buiten Troisvierges, ben er zeker van dat ze dat plaatsen zodat niet iedereen kant rond de bivak tijdens de zomermaanden.

Slimme jongens die Luxemburgers.

FB-IMG-1651402527088.jpg

Ok, officieel was het geen echte wedstrijd, waren er maar 90 deelnemers voor deze afstand en zijn er 2 voor mij serieus mislopen maar het doet toch deugd om als eerste over de finishlijn te lopen.

Foto van de Preshoekbosloop (22km) in Marke bij Kortrijk.

FB-IMG-1651402527088.jpg

Ok, officieel was het geen echte wedstrijd, waren er maar 90 deelnemers voor deze afstand en zijn er 2 voor mij serieus mislopen maar het doet toch deugd om als eerste over de finishlijn te lopen.

Foto van de Preshoekbosloop (22km) in Marke bij Kortrijk.
De wedstrijd een beetje saboteren om te kunnen, zo kan ik het ook! :wink:

Vandaag 13,1 km gelopen met in verhouding evenveel hoogtemeters dan tijdens de 10 miles.
Ik had vandaag net onder 1u30min gelopen, had ik doorgelopen tot 10 miles, met een gemiddelde HR van 156. (Tov 170 vorige week).
Ik heb toch wel wat last van warmere temperaturen, 16 graden is geen 8 graden.
En ook van de meer hoogtemeters heb ik toch wel wat last.

Anderzijds liep ik 5sec/km sneller dan vorige week en mijn HR was +- 20 slagen minder (want nu heb ik 1x gewandeld om te drinken, vorige week maar liefst 11 (!) keer.

Ik heb dus wel positief getest op Covid net na de 10 miles. Ik ben er niet ziek van geweest, maar mijn HR was daardoor heel de tijd veel te hoog tijdens de wedstrijd.

Heerlijk weekendje in de Ardennen achter de rug. Gisteren 42km gelopen en vandaag 23km. De koeien zijn ondertussen voor een groot deel terug losgelaten in de weilanden, dus het was weer een waar genot. Diegenen die mij op Strava volgen hebben het ongetwijfeld al gezien, maar enkele prachtige foto’s genomen 😁. Ook wat filmpjes gemaakt waarbij ze mij achterna lopen langs de omheining, post ik hier ook nog wel eens, maar de liefde is duidelijk wederzijds 🤣.

Nu een weekje rustig aan doen en dan zondag pacen op de Great Breweries marathon, heb er super veel zin in.

Ik zit met achilles tendonitis aan linkerbeen. Al paar weken heel lichte last en daardoor volume en intensiteit serieus laten zakken. Constant balanceren tussen rust en belasting om pees toch aan het werk te houden. Zit met klein bobbeltje 10cm boven hiel. Zelf na het sporten minimale zwelling maar durf soms wel ibuprofen te pakken.

Echt mee opletten. Hiermee heb ik vorig jaar toch 4 maand zwaar gesukkeld. Sportkinesist heeft me er uiteindelijk door geholpen.

Terug
Bovenaan