Algemene Loopthread

Zucht. Wegens een begrafenis moeten we onze vakantieplannen annuleren. Deel van die vakantie was een ultratrail in de Alpen. Nu zoek ik een alternatief, maar zie ik dat trail des Cisterciens zijn inschrijvingen drie dagen geleden heeft afgesloten. Ik vind wel wat andere wedstrijden op de betrail kalender volgend weekend maar niets langer dan een marathon.

Zucht. Wegens een begrafenis moeten we onze vakantieplannen annuleren. Deel van die vakantie was een ultratrail in de Alpen. Nu zoek ik een alternatief, maar zie ik dat trail des Cisterciens zijn inschrijvingen drie dagen geleden heeft afgesloten. Ik vind wel wat andere wedstrijden op de betrail kalender volgend weekend maar niets langer dan een marathon.

Mailtje sturen, die zijn zeer flexibel op dat gebied. Gewoon situatie uitleggen en ze laten u wel toe, heel sympathieke organisatie.

De grootste uitdaging morgen, om mijn doeltijd te halen van 1u25min is NIET de conditie maar gewoon 'traag volk vermijden'. :tongue:

Hopelijk nu dat ze in waves lopen, valt het morgen wat beter mee. Toen ik de 10 miles de eerste keer liep, waren er nog geen waves.
(er was toen ook nog wel iets minder volk)

Best op voorhand eens gaan kakken :unsure:
Ik neem altijd een rennie een paar uur voor een wedstrijd. Anders heb ik een opgeblazen gevoel tijdens de wedstrijd of moet ik ineens gaan kakken. Een rennie helpt daar tegen, dan voel ik niks aan de maag / darmen.

En misschien ook een half pilleke paracetemol afhankelijk hoe ik mij voel. Maar dat eerste neem ik zeker in. Ik heb een prikkelbare darm.

Ik zit morgen in de startbox :unsure: wegens vorig jaar top-1250.
De benen voelen wel niet startboxwaardig aan, maar we gaan er het beste van maken. 1u11'51" zoals vorig jaar zit er wel niet in vrees ik. Alles onder 1u15' gaat goed zijn. En het gaat voor mij morgen sowieso te warm zijn :]

Vandaag La Bouillonnante (75k) gaan lopen. Voor mij de zwaarste en fijnste trail die ik tot nu toe heb gedaan.
Wegens opstroppingen en veiligheid hadden ze dit jaar beslist om de ladders niet te doen.

Was begin deze week voor stokken gaan zien om ze al wat te oefenen en ze dan ook op deze wedstrijd te gebruiken.
Helaas met lege handen thuis gekomen want het stond me niet aan of was me te duur.
Maar het lukte zonder ook perfect. Ik ga er dus gewoon geen kopen.

Deze nacht 1h geslapen om er dan al weer uit te moeten. Het pijnlijkste van heel de dag :( Bouillon is toch wel best ver.

De wedstrijd zelf is heel goed gegaan. De enkele hoogtetrainingen hebben echt wel geholpen maar toch een paar keer diep moeten gaan op de vele beklimmingen.
De snelheid lag de 2de helft een pak lager maar naar mijn gevoel toch wel sterk kunnen finishen.
Binnen gekomen op 9H57.

Hoewel het me goed af gaat zoals het nu is, zou ik eigenlijk veel meer km's moeten lopen. De laatste maanden zijn mijn weken maar pover (op de wedstrijdweken na).

En nu is het uitkijken naar de GTLC volgende maand. Hier heb ik wel wat schrik voor.

Vandaag La Bouillonnante (75k) gaan lopen. Voor mij de zwaarste en fijnste trail die ik tot nu toe heb gedaan.
Wegens opstroppingen en veiligheid hadden ze dit jaar beslist om de ladders niet te doen.

Was begin deze week voor stokken gaan zien om ze al wat te oefenen en ze dan ook op deze wedstrijd te gebruiken.
Helaas met lege handen thuis gekomen want het stond me niet aan of was me te duur.
Maar het lukte zonder ook perfect. Ik ga er dus gewoon geen kopen.

Deze nacht 1h geslapen om er dan al weer uit te moeten. Het pijnlijkste van heel de dag :( Bouillon is toch wel best ver.

De wedstrijd zelf is heel goed gegaan. De enkele hoogtetrainingen hebben echt wel geholpen maar toch een paar keer diep moeten gaan op de vele beklimmingen.
De snelheid lag de 2de helft een pak lager maar naar mijn gevoel toch wel sterk kunnen finishen.
Binnen gekomen op 9H57.

Hoewel het me goed af gaat zoals het nu is, zou ik eigenlijk veel meer km's moeten lopen. De laatste maanden zijn mijn weken maar pover (op de wedstrijdweken na).

En nu is het uitkijken naar de GTLC volgende maand. Hier heb ik wel wat schrik voor.

Blijft inderdaad een prachtige wedstrijd, knap gelopen! Veel succes met de laatste voorbereidingen voor de GTLC nog. Ik heb vorige week mijn inschrijving gewijzigd naar de 85km, alles op de marathon dit jaar en een 100mijl past gewoon niet in dat plaatje.

Just, die starten pas in de namiddag! Genoeg drinken e boys, die klop kan hard zijn en zeker nog eentje met veel zon erop.. Hopelijk niet allemaal finishen als een kreeft 😎

Wie van rechteroever komt: fietsparking vol, ook voor de A-fietsjes, en aanschuiven om door de tunnel te mogen :)

Terug
Bovenaan